کانادا و فردریکتون ارتقاء حمل و نقل عمومی شهر را اعلام کردند

فردریکتون، نیوبرانزویک، 21 آوریل 2022– حمل و نقل عمومی قابل اعتماد و در دسترس به مردم راه های سریع تر، ارزان تر و تمیزتر را برای رفت و آمد می دهد. سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های حمل‌ونقل عمومی کارآمد امروز مشاغل متوسط ​​خوبی ایجاد می‌کند، آلودگی هوا را کاهش می‌دهد، به رشد اقتصاد محلی کمک می‌کند و

کد خبر : 196721
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
کانادا و فردریکتون ارتقاء حمل و نقل عمومی شهر را اعلام کردند


فردریکتون، نیوبرانزویک، 21 آوریل 2022– حمل و نقل عمومی قابل اعتماد و در دسترس به مردم راه های سریع تر، ارزان تر و تمیزتر را برای رفت و آمد می دهد. سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های حمل‌ونقل عمومی کارآمد امروز مشاغل متوسط ​​خوبی ایجاد می‌کند، آلودگی هوا را کاهش می‌دهد، به رشد اقتصاد محلی کمک می‌کند و کیفیت زندگی فردای کانادایی‌ها را بهبود می‌بخشد.

امروز، جنیکا آتوین، عضو پارلمان فردریکتون، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، و کیت راجرز، شهردار فردریکتون، بودجه مشترک برای بهبود حمل و نقل عمومی محلی را اعلام کرد.

از طریق این بودجه، شهر فردریکتون یک سیستم تلویزیون مدار بسته (CCTV) و یک سیستم شمارش خودکار مسافران (APC) برای هر یک از 28 اتوبوس مسیر ثابت و سه اتوبوس پارا ترانزیت خود را به دست خواهد آورد. صندوق‌ها همچنین از تغییراتی در ایستگاه‌های اتوبوس حمایت می‌کنند که استفاده از آن‌ها را برای افراد دارای معلولیت حرکتی آسان‌تر می‌کند. در نهایت، این سرمایه گذاری به خرید یک اتوبوس ترانزیت شهری جدید، طبقه پایین و در دسترس کمک خواهد کرد که جایگزین اتوبوس موجود در ناوگانی خواهد شد که عمر مفید آن به پایان رسیده است.

بهبودها بر ظرفیت، ایمنی و دسترسی متمرکز هستند. حمل و نقل عمومی یک منبع اصلی در یک جامعه است که به مردم کمک می کند تا با قیمت مقرون به صرفه به جایی که نیاز دارند برسند، از کارگران و مشاغل با جریان ترافیک بهبودیافته حمایت می کند و انتشار کلی کربن را کاهش می دهد. سرمایه گذاری دولت کانادا در این پروژه کمک می کند تا سیستم حمل و نقل راحت تر، ایمن تر و قابل استفاده تر برای فردریکتونی ها بیشتر شود.

دولت کانادا بیش از 452000 دلار از طریق زیرساخت های حمل و نقل عمومی برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه گذاری می کند. شهر فردریکتون بیش از 679000 دلار سرمایه گذاری کرده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.