کانادا و طرفین برای دستیابی به یک قطعنامه جهانی در مورد غرامت به کودکان ملل اول و اصلاحات بلندمدت با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

[ad_1] اتاوا، انتاریو (29 اکتبر 2021) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط بومی و ولیعهد؛ و دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند: ما از همان ابتدا صریح بوده‌ایم: ما به کسانی که توسط سیاست‌های خدمات کودک و خانواده آسیب می‌بینند غرامت

کد خبر : 122654
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۳۵
کانادا و طرفین برای دستیابی به یک قطعنامه جهانی در مورد غرامت به کودکان ملل اول و اصلاحات بلندمدت با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (29 اکتبر 2021) – محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط بومی و ولیعهد؛ و دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند:

ما از همان ابتدا صریح بوده‌ایم: ما به کسانی که توسط سیاست‌های خدمات کودک و خانواده آسیب می‌بینند غرامت می‌دهیم تا اشتباهات گذشته را اصلاح کنیم و پایه‌ای برای آینده‌ای عادلانه‌تر و قوی‌تر برای کودکان ملل اول، خانواده‌ها و جوامعشان بگذاریم.

امروز، دولت کانادا و طرفین، اولین جامعه مراقبت از کودک و خانواده و مجمع ملل متحد، اعلام می‌کنند که ما موافقت کرده‌ایم که فوراً بنشینیم و برای دستیابی به یک قطعنامه جهانی تا دسامبر 2021 در مورد مسائل باقی‌مانده تلاش کنیم. موضوع دعوا این شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ارائه غرامت منصفانه و عادلانه به کودکان ملل متحد در رزرو و در یوکان که توسط آژانس‌های خدمات کودکان و خانواده از خانه‌های خود خارج شده‌اند، و همچنین کسانی که تحت تأثیر تعریف محدود دولت از اصل اردن قرار گرفته‌اند،
  • دستیابی به اصلاحات بلندمدت برنامه خدمات کودک و خانواده اولین ملل، و
  • تأمین مالی برای خرید و/یا ساخت دارایی‌های سرمایه‌ای که از ارائه خدمات کودک و خانواده به صورت ذخیره و اصل جردن پشتیبانی می‌کند.

همانطور که ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به کسانی که آسیب دیده اند غرامت عادلانه پرداخت می شود، ما همچنین متعهد به سرمایه گذاری های قابل توجهی برای رسیدگی به اصلاحات بلندمدت خدمات کودک و خانواده اولین ملل هستیم و با طرفین همکاری خواهیم کرد تا بهترین رویکرد را ایجاد کنیم. به این کودکان خدمت می کند. ما همچنین این کار را از طریق اجرای مداوم ادامه خواهیم داد قانون احترام به اولین ملل، اینویت و متیس کودکان، جوانان و خانواده ها، که صلاحیت آنها را بر خدمات کودک و خانواده تأیید و به رسمیت می شناسد.

به منظور فرصت دادن به طرفین برای گفتگوهای معنادار و دستیابی به یک توافق پایدار، کانادا، انجمن مراقبت از کودکان و خانواده اولین ملل و مجمع ملل متحد موافقت کرده اند که طرح دعوی قضایی در مورد تصمیم دادگاه حقوق بشر کانادا را متوقف کنند. فراهم کردن فضا برای دستیابی به توافق در مورد جبران خسارت و بودجه برای اصلاحات آینده به ما کمک می کند تا به بهترین نتیجه برسیم. این بدان معناست که در حالی که کانادا آنچه را که به عنوان درخواست تجدیدنظر حمایتی از تصمیم دادگاه فدرال در 29 سپتامبر 2021 شناخته می‌شود، ارائه کرده است، درخواست تجدیدنظر متوقف خواهد شد و تمرکز مستقیماً بر روی دستیابی به توافق خارج از دادگاه و روی میز خواهد بود.

به عنوان بخشی از مسئولیت جمعی ما برای پایان دادن به تبعیض علیه مردم بومی، ما باید آسیب های گذشته را جبران کنیم. ما به همکاری با شرکای استانی و سرزمینی خود و همه کانادایی ها ادامه خواهیم داد تا در کنار هم برای مبارزه با نژادپرستی در هر سطح و در هر بخشی از جامعه خود بایستیم.

کودکان و جوانان بومی در مرکز کاری هستند که ما انجام می دهیم. تعهد ما به سلامتی و رفاه آنها بخش مهمی از سفر ما به سوی آشتی است.

سرمایه‌گذاری‌های ما نشان‌دهنده تعهد قابل توجه ما برای جبران اقدامات گذشته، اما همچنین سرمایه‌گذاری در آینده عادلانه‌تر و سالم‌تر است. کشور ما برای آن قوی تر خواهد شد.”

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.