کانادا و سرزمین های شمال غربی در تولید انرژی مطمئن تر و کارآمدتر در Fort Providence و Kakisa سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] فورت پروویدنس ، 16 ژوئیه 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و سرزمین های شمال غربی است. همه جوامع در درجه های مختلف تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند و برای اطمینان از ایمن و قابل اعتماد زیرساخت های عمومی آنها به کمک فوری نیاز دارند. امروز

کد خبر : 97286
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آگوست 2021 - 2:13
کانادا و سرزمین های شمال غربی در تولید انرژی مطمئن تر و کارآمدتر در Fort Providence و Kakisa سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

فورت پروویدنس ، 16 ژوئیه 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و سرزمین های شمال غربی است. همه جوامع در درجه های مختلف تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند و برای اطمینان از ایمن و قابل اعتماد زیرساخت های عمومی آنها به کمک فوری نیاز دارند.

امروز ، مایکل مک لئود ، نماینده پارلمان سرزمین های شمال غربی ، به نمایندگی از کاترین مک کنا ، وزیر امور زیربنایی و جوامع فدرال و دیان ارچی محترم وزیر منطقه ای زیرساخت ، از بودجه احداث خط انتقال جدید در فورت پراویدنس و کاکیسا.

دولت کانادا 45 میلیون دلار در این پروژه از طریق صندوق انرژی قطبی سرمایه گذاری می کند که از امنیت انرژی در جوامع شمالی حمایت می کند. دولت مناطق شمال غربی در این پروژه حداکثر 15 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند.

این پروژه شامل ساخت خط انتقال 170 کیلومتری است که جوامع Fort Providence و Kakisa را به سیستم انتقال نیروگاه برق آبی Taltson در جنوب رودخانه هی متصل می کند.

این پروژه مصرف سوخت دیزل را تقریباً یک میلیون لیتر کاهش می دهد و انتشار گازهای گلخانه ای را تقریباً 2.75 کیلوتن کاهش می دهد. علاوه بر این ، خط انتقال به مناطق اطراف اجازه می دهد تا به منبع انرژی ، از جمله منطقه خدمات Dory Point نزدیک ، دسترسی داشته باشند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.