کانادا و ساسکاچوان سرمایه گذاری خود را در پروژه های پل روستایی و آبریز اعلام می کنند

[ad_1] رجینا ، ساسکاچوان ، 11 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا و ساسکاچوان در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و رفع نیازهای همه جوامع ، از جمله جوامع روستایی و دورافتاده ، به عنوان بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 کمک می کند. امروز ، جیم کار محترم

کد خبر : 92346
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۲۷
کانادا و ساسکاچوان سرمایه گذاری خود را در پروژه های پل روستایی و آبریز اعلام می کنند

[ad_1]

رجینا ، ساسکاچوان ، 11 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا و ساسکاچوان در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و رفع نیازهای همه جوامع ، از جمله جوامع روستایی و دورافتاده ، به عنوان بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 کمک می کند.

امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت ها ، به نمایندگی از وزیر مریم منصف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی و دان مک موریس ، وزیر روابط دولتی ساسکاچوان ، بیش از 2.1 میلیون دلار اعلام کردند. در بودجه مشترک برای پنج پروژه زیربنایی در سراسر استان.

این بودجه برای جایگزینی آبگیرها و پل ها در سراسر ساسکاچوان که به پایان عمر خود رسیده اند ، اختصاص می یابد. پل های روستایی برای توانایی انتقال کارآمد کالاها و خدمات در شبکه حمل و نقل محلی کلیدی هستند. جایگزینی آبگیرها خطر سیل را کاهش می دهد ، شرایط جاده ها را بهبود می بخشد و منجر به ایجاد یک شبکه جاده ای روستایی قابل اطمینان تر می شود.

تأمین زیرساخت های قابل اعتماد و پایدار برای جوامع یک اولویت مشترک برای هر دو دولت است. دولت کانادا 621،201 دلار در پنج پروژه تحت برنامه زیرساخت های روستایی و جوامع شمالی برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا و همچنین 250،036 دلار دیگر به یکی از پروژه های تحت صندوق ایجاد اجتماع کانادا ، برای مجموع سرمایه گذاری سرمایه گذاری می کند. 871،237 دلار برای پروژه هایی که نیاز به مشورت با گروههای بومی دارند ، بودجه مشروط به رعایت کلیه الزامات مشاوره است. دولت ساسکاچوان نیز بیش از 1.2 میلیون دلار به این پنج پروژه کمک می کند. مجموع مشارکت گیرندگان در پروژه های مربوطه بیش از 1.6 میلیون دلار است. دریافت کنندگان بودجه مسئول هرگونه هزینه اضافی پروژه هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.