کانادا و ساسکاچوان در 24 پروژه زیرساختی در سراسر استان سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] ملویل، ساسکاچوان، 27 آوریل 2022 – سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی محلی به ایجاد جوامع فراگیر و انعطاف پذیر کمک می کند. آنها مشاغل و فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند، برخی از شکاف های برجسته شده توسط همه گیری را برطرف می کنند و از ابتکارات محلی مرتبط با آب و

کد خبر : 199308
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۵۶
کانادا و ساسکاچوان در 24 پروژه زیرساختی در سراسر استان سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

ملویل، ساسکاچوان، 27 آوریل 2022 – سرمایه گذاری در پروژه های زیرساختی محلی به ایجاد جوامع فراگیر و انعطاف پذیر کمک می کند. آنها مشاغل و فرصت های تجاری خوبی ایجاد می کنند، برخی از شکاف های برجسته شده توسط همه گیری را برطرف می کنند و از ابتکارات محلی مرتبط با آب و هوا حمایت می کنند.

امروز، محترم دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، و محترم دان مک موریس، وزیر روابط دولت ساسکاچوان، بیش از 35.9 میلیون دلار بودجه فدرال-استانی برای 24 پروژه زیرساختی جدید در سراسر ساسکاچوان اعلام کردند.

سیستم تصفیه فاضلاب در ملویل به لطف سرمایه گذاری بیش از 4.3 میلیون دلار از سوی دولت کانادا و بیش از 3.6 میلیون دلار از سوی دولت ساسکاچوان از طریق جریان زیرساخت سبز گسترش خواهد یافت. پس از تکمیل، این پروژه منجر به افزایش ظرفیت برای تصفیه و مدیریت فاضلاب خواهد شد.

در موسومین، تصفیه خانه آب از بیش از 5.4 میلیون دلار بودجه فدرال و بیش از 4.5 میلیون دلار بودجه استانی بهره مند خواهد شد که در نتیجه دسترسی جامعه به آب آشامیدنی افزایش می یابد.

پروژه حفاظت از سیل Rouleau Flats در Avonlea تا حد زیادی سیل چشم‌انداز و فرسایش خاک مرتبط را کاهش می‌دهد و به جلوگیری از تلفات محصول به دلیل سیل کمک می‌کند. این پروژه به احیای خندق ها و افزایش ظرفیت آبریز که اقدامات مهمی در سازگاری با تغییرات اقلیمی است، کمک خواهد کرد. این پروژه برای بیش از 2.3 میلیون دلار بودجه فدرال و بیش از 1.9 میلیون دلار برای یافتن استانی واجد شرایط است. تأمین مالی مشروط به انجام کلیه الزامات مربوط به مشاوره با گروه های بومی است.

علاوه بر این، دولت کانادا و دولت ساسکاچوان هر کدام بیش از 2.3 میلیون دلار برای کمک به بهبود فرودگاه در خلیج سندی سرمایه گذاری خواهند کرد. این فرودگاه عمدتاً برای انتقال کارگران به سایت‌های معدن و خدمات چارتر عمومی و مدواک استفاده می‌شود. این پروژه عمر فرودگاه را بین 20 تا 30 سال افزایش می دهد.

دولت کانادا بیش از 18.9 میلیون دلار برای این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت سبز، جریان زیرساخت جوامع روستایی و شمالی، و جریان تاب آوری کووید-19 در برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا و همچنین صندوق ساختمان جامعه کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت ساسکاچوان بیش از 16.9 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. دریافت کنندگان بودجه بیش از 12.6 میلیون دلار به این پروژه ها کمک می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.