کانادا و ساسکاچوان برای ارتقاء زیرساخت های آب آشامیدنی و فاضلاب سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] رجینا ، ساسکاچوان ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و ساسکاچوان در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ، برآوردن نیازهای جوامع و ایجاد مشاغل برای مقابله با تأثیر COVID-19 ادامه می دهند. امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت

کد خبر : 91621
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کانادا و ساسکاچوان برای ارتقاء زیرساخت های آب آشامیدنی و فاضلاب سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

رجینا ، ساسکاچوان ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و ساسکاچوان در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ، برآوردن نیازهای جوامع و ایجاد مشاغل برای مقابله با تأثیر COVID-19 ادامه می دهند.

امروز ، جیم کار محترم ، وزیر و نماینده ویژه در دشت ها ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع و دون مک موریس محترم ، وزیر روابط دولت ساسکاچوان از تامین اعتبار برای ارتقاء زیر بنای آب آشامیدنی و فاضلاب در سه مورد خبر دادند. پارکهای استانی و نه جامعه ساسکاچوان.

پروژه سیستم آب رسانی منطقه ای بزرگراه SaskWater 9 یک تصفیه خانه جدید و یک خط لوله قابل شرب 55.3 کیلومتری احداث می کند که به جوامع پریسنویل ، استورگیس ، استنن ، هیاس ، نورکوی ، پلی ، کریستال لیک ، کلایتون شماره 333 خدمات ارائه می دهد. ، و کلیدهای شماره 303. در ابتدا ، سیستم پیشنهادی تقریباً به 2700 نفر خدمات می دهد ، با این حال این پتانسیل را دارد که به افراد بیشتری از جمله The First First Nation و سایر شهرداری های روستایی اطراف نیز خدمت کند. این پروژه همچنین چاه های موجود آب زیرزمینی ، چاه های جدید ، تالاب فاضلاب ، ذخیره آب آشامیدنی ، پمپ های توزیع ، نصب خط لوله غیر قابل شرب و ایجاد نقاط اتصال برای تحویل برای هر جامعه را ارتقا خواهد داد.

در استراسبورگ ، پارک استانی Rowan ، تالاب تکی تک سلولی خود را به صورت تالابی دو سلولی با آسترهای پلی اتیلن مصنوعی و چگالی بالا بازسازی می کند. کارهای پروژه شامل بالا بردن برم های موجود و بازسازی ساختارهای مختلف موجود خواهد بود. تالاب جدید ، پارک را با مقررات تصفیه فاضلاب فدرال و استانی به سرعت افزایش می دهد و ظرفیت رودان راون را برای رفع نیازهای فعلی و آینده پارک فراهم می کند.

تأمین زیرساخت های قابل اعتماد و پایدار برای جوامع یک اولویت مشترک برای هر دو دولت است. دولت کانادا و ساسکاچوان بیش از 23.6 میلیون دلار برای این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کنند. کانادا بیش از 12.7 میلیون دلار و ساسکاچوان بیش از 10.8 میلیون دلار کمک مالی می کند. حامیان نیز بیش از 7.7 میلیون دلار کمک می کنند. دریافت کنندگان بودجه مسئول هرگونه هزینه اضافی پروژه هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.