کانادا و جزیره پرنس ادوارد در زیرساخت های جدید آب و فاضلاب برای سه جامعه در شهرستان پرینس سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] میسکوچ، جزیره پرنس ادوارد، 22 آوریل 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها – تا سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و پروژه‌های انرژی پاک – زیرساخت‌های قابل اعتماد کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است. امروز، بابی موریسی، نماینده پارلمان اگمونت، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ جناب جیمز آیلوارد،

کد خبر : 197044
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۱۶
کانادا و جزیره پرنس ادوارد در زیرساخت های جدید آب و فاضلاب برای سه جامعه در شهرستان پرینس سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

میسکوچ، جزیره پرنس ادوارد، 22 آوریل 2022– از جاده‌ها و ساختمان‌ها – تا سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب و پروژه‌های انرژی پاک – زیرساخت‌های قابل اعتماد کلید ایجاد جوامع قوی‌تر است.

امروز، بابی موریسی، نماینده پارلمان اگمونت، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ جناب جیمز آیلوارد، وزیر حمل و نقل و زیرساخت؛ عبادت او باسیل استوارت، شهردار شهر سامراساید. عبادت او آلبرت گالانت، شهردار شهرداری روستایی میسکوچ، و عبادت او، آلسید برنارد، شهردار شهرداری روستایی ولینگتون، بودجه مشترک برای چهار پروژه زیرساختی اجتماعی، بهبود زیرساخت‌های آب و فاضلاب در سه منطقه در شهرستان پرینس، پرنس ادوارد، اعلام کردند. جزیره.

کمک های مالی از جایگزینی شبکه های آب قدیمی و آسیب دیده، شیرها، هیدرانت ها و خدمات در سراسر شهر سامراساید پشتیبانی می کند. کار شامل نصب چندین کیلومتر شبکه آب جدید، لوله های سرویس آب، 15 شیر آتش نشانی جدید و 15 شیر خط اصلی خواهد بود. علاوه بر این، شهر 2000 متر شبکه فاضلاب را جایگزین و 15 منهول خبری نصب خواهد کرد. پس از تکمیل، این پروژه ها به کاهش تعطیلی های پرهزینه، بهبود کیفیت آب و افزایش ظرفیت تصفیه و مدیریت فاضلاب و آب طوفان کمک می کند.

علاوه بر این، ساخت یک سلول تالاب جدید در تالاب رودخانه غربی در شهرداری میسکوش، به تالاب فعلی اجازه می دهد تا استانداردهای استانی و فدرال را برآورده کند. در نهایت، ساکنان شهرداری ولینگتون از شبکه های فاضلاب بهداشتی جدید بهره مند خواهند شد که امکان سرویس دهی به 23 واحد مسکونی را فراهم می کند و نیاز به سیستم های سپتیک خصوصی را از بین می برد و مدیریت بهتر فاضلاب را ارائه می دهد.

دولت کانادا بیش از 3.9 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت جزیره پرنس ادوارد بیش از 3.2 میلیون دلار کمک می کند، در حالی که شهرداری ها در مجموع بیش از 2.6 میلیون دلار کمک می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.