کانادا و جزیره پرنس ادوارد تسهیلات جدیدی را برای بزرگسالان دارای معلولیت فکری در شارلوت تاون تأمین می کنند

[ad_1] شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، 11 آگوست 2021-دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند. امروز ، شان کیسی ،

کد خبر : 96055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۷
کانادا و جزیره پرنس ادوارد تسهیلات جدیدی را برای بزرگسالان دارای معلولیت فکری در شارلوت تاون تأمین می کنند

[ad_1]

شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، 11 آگوست 2021-دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند.

امروز ، شان کیسی ، نماینده پارلمان شارلوت تاون ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، جیمز آیلوارد ، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها ، و جوئل دنیس ، مدیر اجرایی شرکت Tremploy ، اعلام کردند که هزینه ای برای امکانات جدید برای ارائه خدمات حرفه ای و پشتیبانی به بزرگسالان دارای معلولیت فکری در شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد.

در طبقه اصلی ، امکانات جدید دو طبقه شامل کلاس درس و آشپزخانه ، محل برنامه ، فروشگاه محصولات چوبی ، ادارات و انبار خواهد بود. طبقه بالا شامل یک منطقه برنامه آشپزخانه و کافه تریا ، چندین منطقه برنامه ، اتاق هیئت مدیره ، ادارات اداری و همچنین یک فضای انعطاف پذیر است که می تواند برای مشاغل اجتماعی استفاده شود.

این پروژه با ارائه تسهیلات مدرن ، ایمن و کارآمد به نفع جامعه خواهد بود که در آن Tremploy Inc می تواند فرصتهای معنی داری را برای کار به بزرگسالان دارای معلولیت ذهنی ارائه دهد. زندگی آنها از طریق انواع خدمات از جمله برنامه های روزانه ، پشتیبانی یک به یک ، خدمات کمک به اشتغال و رویدادهای خاص غنی می شود.

دولت کانادا بیش از 2.4 میلیون دلار از طریق زیرساخت های اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی کشور سرمایه گذاری می کند. سرمایه گذاری در کانادا برنامه زیرساخت دولت جزیره پرنس ادوارد بیش از 2 میلیون دلار به کل هزینه های واجد شرایط برای این پروژه کمک می کند ، در حالی که شرکت Tremploy با بیش از 1.6 میلیون دلار مانده بودجه را تأمین می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.