کانادا و بریتیش کلمبیا بیش از 110 میلیون دلار در 14 پروژه زیربنایی آب آشامیدنی ، فاضلاب و طوفان برای ارائه خدمات قابل اعتماد به جوامع سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] Ucluelet ، بریتیش کلمبیا ، 12 آگوست 2021-دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی ادامه می دهند تا نیازهای جوامع سراسر استان را برآورده کنند ، کیفیت زندگی مردم را افزایش داده و از بهبود اقتصادی کووید -19 حمایت کنند. امروز ، جناب

کد خبر : 93226
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
کانادا و بریتیش کلمبیا بیش از 110 میلیون دلار در 14 پروژه زیربنایی آب آشامیدنی ، فاضلاب و طوفان برای ارائه خدمات قابل اعتماد به جوامع سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

Ucluelet ، بریتیش کلمبیا ، 12 آگوست 2021-دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی ادامه می دهند تا نیازهای جوامع سراسر استان را برآورده کنند ، کیفیت زندگی مردم را افزایش داده و از بهبود اقتصادی کووید -19 حمایت کنند.

امروز ، جناب کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع و محترم جوزی آزبورن ، وزیر امور شهرداری بریتیش کلمبیا ، اعلام کردند که برای 14 پروژه زیربنایی آب ، فاضلاب و طوفان در استان سرمایه گذاری می کنند. حمایت از جوامع برای ایجاد زیرساخت های آب مدرن و قابل اعتماد یک اولویت مشترک برای هر دو دولت است.

در میان پروژه های تصویب شده امروز ، منطقه Ucluelet سیستم تصفیه آب محلی خود را برای افزایش ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی و بهبود دسترسی به آب آشامیدنی تمیز در جامعه ارتقا می دهد. ارتقاء شامل افزودن تصفیه خانه در منبع آب Mercantile Creek ، افزودن فیلتراسیون میدان چاه که از Lost Shoe Creek بیرون می آید و افزودن مخزن سوم به سیستم آب آشامیدنی Ucluelet.

Port Clements با جایگزینی تالاب موجود با یک سیستم تالاب تصفیه فاضلاب هوادهی جدید ، نحوه برخورد با فاضلاب را بهبود می بخشد. این سیستم جدید زمان ماندگاری کلی را افزایش می دهد ، سلولهای جداگانه ای را برای هوادهی فراهم می کند و خطر خرابی سیستم را محدود می کند. افزایش کارایی آن به کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر این زیرساخت های مهم فاضلاب کمک می کند.

منطقه منطقه ای Cowichan Valley ظرفیت سیستم آب Saltair را برای تصفیه آب آشامیدنی افزایش می دهد. دو واحد تصفیه جدید به منظور بهبود کیفیت آب در محل تصفیه خانه موجود ، به همراه یک توربین میکرو هیدرو برای تولید برق سبز و کاهش مصرف کلی انرژی نیروگاه نصب می شود.

دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا در 14 پروژه اعلام شده امروز از طریق جریان زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا ، 110.3 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند. کانادا بیش از 60.2 میلیون دلار مشارکت می کند ، مشروط به رعایت الزامات مربوط به مشورت با گروه های بومی. بریتیش کلمبیا بیش از 50.1 میلیون دلار کمک می کند. سرمایه گذاران پروژه در مجموع بیش از 40.1 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.