کانادا و بریتیش کلمبیا برای توسعه و به روز رسانی مجتمع استخرهای روباز اسپانیایی در Central Coquitlam ، BC سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] کوکیتلام ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی مردم و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند. امروز ، ران مک کینون ، نماینده

کد خبر : 92670
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کانادا و بریتیش کلمبیا برای توسعه و به روز رسانی مجتمع استخرهای روباز اسپانیایی در Central Coquitlam ، BC سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

کوکیتلام ، بریتیش کلمبیا ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا در این زمان بی سابقه به سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع در سراسر استان ، افزایش کیفیت زندگی مردم و حمایت از بهبود اقتصادی از COVID-19 ادامه می دهند.

امروز ، ران مک کینون ، نماینده پارلمان Coquitlam -Port Coquitlam ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و تری تاونر ، سرپرست شهردار Coquitlam ، اعلام کرد که بودجه ای برای توسعه و به روز رسانی مجموعه استخر در فضای باز اسپانیایی در Central Coquitlam ، بخش مهمی از زیرساخت های تفریحی جامعه.

پروژه تجدید استخر روباز اسپانی یک استخر اوقات فراغت با ورودی ساحل ، ایجاد اتاق تعویض و سرویس بهداشتی ، و ارتقاء لوله کشی و همچنین سیستم های مکانیکی و برقی را ایجاد می کند. این پروژه همچنین شامل ساختار سایه و صندلی ها ، فضای باز برای گردهمایی های اجتماعی و بهبود مسیرهای پیاده روی و وسایل نقلیه موجود برای بهبود دسترسی است. با ارتقاء سطح استخر ، شهر کوکیتلام فضایی در دسترس ، مدرن و فراگیر در اختیار شهر کوکیتلام قرار می گیرد و فرصت های تفریحی و خدمات آبزیان جامعه را گسترش می دهد.

دولت کانادا از طریق برنامه زیرساخت های سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا (ICIP) ، فرهنگ ، و زیرساخت های تفریحی ، بیش از 2.41 میلیون دلار در این پروژه سرمایه گذاری می کند. استان بریتیش کلمبیا بیش از 2.01 میلیون دلار بودجه تأمین می کند. شهر Coquitlam بیش از 8 میلیون دلار ، از جمله 1.6 میلیون دلار به هزینه هایی که تحت برنامه بودجه ICIP واجد شرایط در نظر گرفته شده است ، کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.