کانادا و بریتیش کلمبیا از Tseshaht First Nation برای یافتن و بزرگداشت فرزندان گمشده خود در مدارس مسکونی سابق حمایت می کنند

[ad_1] مراقبت: ما تصدیق می کنیم که این بیانیه در زمانی است که برای بسیاری دشوار است و تلاش ما برای احترام به قربانیان و خانواده ها ممکن است به عنوان یک یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که از طریق سیاست های دولت برای نسل های بومی آسیب دیده اند. یک خط پشتیبانی برای دانش

کد خبر : 91339
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۲۸
کانادا و بریتیش کلمبیا از Tseshaht First Nation برای یافتن و بزرگداشت فرزندان گمشده خود در مدارس مسکونی سابق حمایت می کنند

[ad_1]

مراقبت: ما تصدیق می کنیم که این بیانیه در زمانی است که برای بسیاری دشوار است و تلاش ما برای احترام به قربانیان و خانواده ها ممکن است به عنوان یک یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که از طریق سیاست های دولت برای نسل های بومی آسیب دیده اند. یک خط پشتیبانی برای دانش آموزان سابق مدارس مسکونی و خانواده های آنها برای خدمات پشتیبانی ، عاطفی و ارجاع بحران در دسترس است. همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت سایر حمایت های بهداشتی از دولت کانادا پیدا کنید.

اگر شما یا کسی که می شناسید هنگام خواندن این مطلب تحریک شده است ، لطفاً با خط بحران با شماره 1-866-925-4419 تماس بگیرید.

ما همه کسانی را که در این زمان به حمایت نیاز دارند تشویق می کنیم تا با ما تماس بگیرند و بدانند که پشتیبانی از طریق خط راهنمای Hope for Wellness به شماره 1-855-242-3310 1-855 (رایگان) یا چت آنلاین در Hopeforwellness همیشه در کنار شماست. ca ، 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته باز است.

13 آگوست 2021-تسشت اولین ملت ، پورت البرنی ، بریتیش کلمبیا-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

مکان و تأیید قبرهای بدون نشان کودکان اول ملت ، اینوئیت ، و متیس در مکانهای مدرسه های مسکونی سابق در سراسر کانادا یادآور غم انگیز بدرفتاری با کودکان بومی است. به عنوان بخشی از تلاش ها برای مقابله با خطاهای تاریخی و آسیب های جسمی ، روحی ، روحی و روانی پایدار ، دولت کانادا و دولت بریتیش کلمبیا از تسحت اولین ملت حمایت می کنند زیرا کار دشواری را برای بزرگداشت کودکان مفقود شده که در البرنی حضور داشتند آغاز می کنند. مدرسه مقیم هند

امروز ، رئیس منتخب کن واتس از ملت اول تسشت ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط بومیان تاج و موری رنکین ، وزیر روابط بومی و آشتی بریتیش کلمبیا ، مبلغ 1.028 میلیون دلار برای ملت اول تسشت اعلام کردند. همکاری با بازماندگان ، بازماندگان بین نسلی ، حافظان دانش و رهبران برای رسیدگی به مکان ، اسناد ، نگهداری و بزرگداشت محل های دفن مرتبط با مدرسه مسکونی هند Alberni ، و ارائه خدمات بهداشتی و روانی جامع به اعضای جامعه.

این فرایند تحت رهبری جامعه تضمین می کند که تسشت اول می تواند این کار را به روش خود و با سرعت خاص خود انجام دهد.

دولت کانادا مبلغی بالغ بر 550،000 دلار طی دو سال (2021-2022 و 2022-2023) برای این پروژه در نظر می گیرد. استان بریتیش کلمبیا 475،000 دلار طی دو سال (2021-2022 و 2022-2023) کمک خواهد کرد.

در طول تابستان تأملی ، کانادایی ها واقعیت های وحشتناک مدارس مسکونی و کودکان گمشده و محل های دفن بدون علامت در سراسر کشور و میراث مخرب و آسیب های بین نسلی را که امروزه ادامه دارد ، جذب می کنند.

رسیدگی به آسیب هایی که بازماندگان متحمل شده اند ، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد. این کار ضروری است زیرا ما روابط خود را بین همه مردم بومی ، خانواده ها و جوامع آنها ، دولت ها و همه کانادایی ها تجدید و بازسازی می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.