کانادا و انتاریو در 144 پروژه زیرساخت آب محلی سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] Welland، انتاریو، 14 آوریل 2022– از جاده ها و مراکز اجتماعی – تا حمل و نقل عمومی و سیستم های آب و فاضلاب – سرمایه گذاری در زیرساخت ها جوامع قوی و سالم را ایجاد می کند. امروز جنیفر اوکانل، دبیر پارلمانی وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، به نمایندگی از جناب

کد خبر : 193579
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
کانادا و انتاریو در 144 پروژه زیرساخت آب محلی سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

Welland، انتاریو، 14 آوریل 2022– از جاده ها و مراکز اجتماعی – تا حمل و نقل عمومی و سیستم های آب و فاضلاب – سرمایه گذاری در زیرساخت ها جوامع قوی و سالم را ایجاد می کند.

امروز جنیفر اوکانل، دبیر پارلمانی وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، و محترم کینگا سورما، وزیر زیرساخت انتاریو، اعلام کردند مشترک هستند. تامین مالی 144 پروژه زیرساختی آب در سراسر انتاریو.

دولت کانادا بیش از 190.2 میلیون دلار در 144 پروژه در سراسر انتاریو، از جمله پروژه هایی که در زیر ذکر شده است، از طریق جریان زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 140.5 میلیون دلار کمک می کند، در حالی که جوامع محلی بیش از 108.5 میلیون دلار کمک می کنند. سرمایه‌گذاری امروز زیرساخت‌های آب را بهبود می‌بخشد و تضمین می‌کند که کانادایی‌ها به آب آشامیدنی مطمئن و تمیز دسترسی بهتری دارند.

در ولند، این سرمایه‌گذاری از نصب تقریباً 1500 متر آبراهه همراه با هفت هیدرانت جدید در جاده کانال بانک پشتیبانی می‌کند. بهبودها کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که ساکنان همچنان به آب آشامیدنی تمیز دسترسی دارند. جاده ها و پیاده روهای تحت تاثیر کار در این پروژه نیز از طریق این سرمایه گذاری بازسازی می شود.

Havelock-Belmont-Methuen جامعه دیگری است که برای حمایت از جایگزینی بیش از 500 متر لوله آب در امتداد خیابان جورج و نصب چهار شیر آتش نشانی جدید بودجه دریافت می کند. این کار همچنین شامل بازسازی جاده ها، پیاده روها و راهروهای آسیب دیده خواهد بود. در کینگزویل، بیش از 3200 متر لوله آب در چندین خیابان مانند خیابان جیمز و استون هج درایو جایگزین خواهد شد. این پروژه همچنین شاهد نصب 234 خط خدمات آب و 24 شیر آتش نشانی جدید خواهد بود. در هر دو جامعه، این پروژه ها قابلیت اطمینان و ظرفیت آبراهه ها را بهبود می بخشد و دسترسی به آب آشامیدنی را افزایش می دهد.

بودجه همچنین از جایگزینی بیش از 4400 متر آبراهه در Ojibways of Onigaming First Nation پشتیبانی می کند. این کار شامل جایگزینی هزاران متر آبراهه در امتداد نه جاده اجتماعی از جمله جاده Onigaming، جاده Anishinaabe، School Loop و جاده Ketemiikana است. همچنین این پروژه باعث تجدید پمپ آتش نشانی در تصفیه خانه موجود می شود. پس از تکمیل، این پروژه قابلیت اطمینان تامین آب جامعه را افزایش می دهد و دسترسی ساکنان را به آب تمیز افزایش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.