کانادا و انتاریو بیش از 6.5 میلیون دلار در دو پروژه زیربنایی اجتماعی در منطقه یورک و آژاکس سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] منطقه یورک ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و انتاریو هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های انتاریو در این زمان بی سابقه فرصتی را برای ایجاد شغل ، رشد اقتصادی و پایدارتر و مقاوم تر شدن جوامع ما فراهم می کند. امروز ، مارک

کد خبر : 90614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
کانادا و انتاریو بیش از 6.5 میلیون دلار در دو پروژه زیربنایی اجتماعی در منطقه یورک و آژاکس سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

منطقه یورک ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و انتاریو هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های انتاریو در این زمان بی سابقه فرصتی را برای ایجاد شغل ، رشد اقتصادی و پایدارتر و مقاوم تر شدن جوامع ما فراهم می کند.

امروز ، مارک هلند ، نماینده پارلمان آژاکس ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، دب شولت محترم ، وزیر سالمندان ؛ فرانچسکو سوربارا ، دبیر پارلمانی وزیر درآمد ملی و نماینده پارلمان وان -وودبریج ؛ تونی وان بینن ، نماینده پارلمان نیومارکت – آرورا ؛ راد فیلیپس ، وزیر مراقبت طولانی مدت انتاریو و نماینده پارلمان ایالتی آژاکس ، به نمایندگی از جانب کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ کریستین الیوت ، معاون نخست وزیر انتاریو ، وزیر بهداشت و نماینده پارلمان استان در نیومارکت – آرورا ؛ مایکل تیبولو محترم ، وزیر بهداشت روانی و اعتیاد انتاریو و عضو کاخ استانی برای وان -وودبریج ؛ استفان لچه ، وزیر آموزش و پرورش انتاریو و عضو پارلمان ایالتی کینگ -وان ؛ و وین امرسون ، رئیس منطقه یورک و مدیر اجرایی ، اعلام کرد که برای دو پروژه زیرساختی در منطقه یورک و آژاکس کمک مالی می کنند.

دولت کانادا بیش از 5.2 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان تاب آوری COVID-19 برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 1.3 میلیون دلار کمک می کند.

در منطقه یورک ، بودجه از ارتقاء ساختمانهای شهرداری در سراسر یورک حمایت می کند. این پروژه شامل نصب ژنراتور اضطراری و وسایل کم آب ، عایق کاری واحدهای گرمایش و پنجره ها ، و همچنین تهویه مطبوع و ارتقاء روشنایی است. کارهای اضافی شامل ترمیم کف و رنگ ، بازسازی سیستم های مکانیکی ، الکتریکی و آب ، جایگزینی سیستم سپتیک و حوضچه آتش نشانی و کار ساختمان داخلی است. پس از اتمام ، این پروژه زیرساخت های جامعه در منطقه یورک را بهبود می بخشد و دسترسی بهتر ساکنان به ساختمانها و خدمات شهری مدرن و مطمئن را تضمین می کند.

در آژاکس ، بودجه از گسترش شبکه دنباله ActiveTOA موجود پشتیبانی می کند. این پروژه شامل سه مسیر حمل و نقل فعال به طول سه تا شش کیلومتر است. این شامل طراحی و پیاده سازی مسیرها ، افزودن نصب علامت گذاری و نصب شابلون و دو ایستگاه تعمیر دوچرخه است. این پروژه به ساکنان آژاکس امکان دسترسی به یک شبکه حمل و نقل فعال پیشرفته را می دهد که گزینه های رفت و آمد جایگزین را ارائه می دهد و شیوه زندگی سالم و فعال را ترویج می کند.

جریان زیرساخت های تاب آوری COVID-19 ، که در پاسخ به بیماری همه گیر اجرا شد ، به دولت کانادا اجازه می دهد تا 80 درصد هزینه های واجد شرایط برای پروژه های استانها و حداکثر 100 درصد برای پروژه های مناطق و جوامع بومی سرمایه گذاری کند. استان انتاریو 20 درصد از هزینه های واجد شرایط را برای پروژه های سراسر استان سرمایه گذاری می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.