کانادا و انتاریو بیش از 5.2 میلیون دلار در سه پروژه فرهنگی و تفریحی در تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون (GTHA) و مرکز انتاریو سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] می سیساگا ، انتاریو ، 13 آگوست 2021 -در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. با هم ، دولتهای کانادا و انتاریو اقدامات قاطعی را برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود

کد خبر : 90253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کانادا و انتاریو بیش از 5.2 میلیون دلار در سه پروژه فرهنگی و تفریحی در تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون (GTHA) و مرکز انتاریو سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

می سیساگا ، انتاریو ، 13 آگوست 2021 -در سراسر کشور ، کانادایی ها آثار COVID-19 را بر خانواده ، معیشت و شیوه زندگی خود احساس می کنند. با هم ، دولتهای کانادا و انتاریو اقدامات قاطعی را برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که زیرساخت های جامعه ایمن و قابل اعتماد است ، در حالی که به آینده نگاه می کنیم تا ببینیم در این زمانهای بی سابقه چه کارهایی می توان انجام داد.

امروز ، Sven Spengemann ، نماینده پارلمان ایالت Mississauga – Lakeshore ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و نینا تانگری ، معاون وزیر مشاغل کوچک و کاهش نوار قرمز انتاریو ، و نماینده پارلمان استان میسیساگا – استریتسویل ، به نمایندگی از جانب کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ و بیلی پانگ ، نماینده پارلمان استانی مارکهام – یونیونویل اعلام کرد که برای سه پروژه زیربنایی فرهنگی و تفریحی در GTHA و مرکز انتاریو ، بودجه مشترک تأمین شده است.

دولت کانادا بیش از 2.8 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق برنامه زیرساخت های جامعه ، فرهنگ و تفریح ​​در زیرساخت سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 2.3 میلیون دلار برای این پروژه ها در نظر گرفته است ، در حالی که گیرندگان در مجموع بیش از 1.9 میلیون دلار در پروژه های مربوطه خود سرمایه گذاری می کنند.

در میان پروژه های تأمین شده ، ارتقاء زیرساخت ها در مناطق حفاظت شده واقع در Caledon ، Erin ، Halton Hills و Mississauga با از بین بردن موانع فیزیکی و اتصال بهتر مسیرها با جوامع همسایه ، دسترسی عمومی به فضاهای سبز محلی را بهبود می بخشد. پیشرفت در مسیرها شامل بازسازی چهار پل عابر پیاده ، ساخت سه پل جدید عابر پیاده ، گسترش مسیرها به میزان 2.8 کیلومتر و بازسازی 3.1 کیلومتر پیاده رو است.

این بودجه همچنین به طراحی ، ساخت و نصب گالری کودکان داخلی و خارجی در موزه و مرکز فرهنگی لینکلن اختصاص داده می شود ، که به خانواده ها مطالب آموزشی برای آشنایی بیشتر با تاریخ و فرهنگ محلی ارائه می دهد. در مارکهام ، ارتقاء مرکز اجتماعی در مرکز سالمندان Unionville برنامه ها و خدمات بیشتری را ارائه می دهد که به نیازهای منحصر به فرد سالمندان و مراقبین آنها پاسخ می دهد. پس از اتمام ، این پروژه ها به ساکنان دسترسی بیشتری به امکانات تفریحی در سال های آینده می دهد.

همه دستورات دولت برای همکاری مردم انتاریو برای سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت ها در جوامع استان در صورت نیاز بیشتر ادامه می دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.