کانادا و انتاریو بیش از 114.5 میلیون دلار در زیرساخت های حمل و نقل عمومی برای ساکنان دورهام سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] شهرداری منطقه ای دورهام ، انتاریو ، 12 آگوست 2021– ایجاد حمل و نقل عمومی برای ایجاد اشتغال و حفظ رشد اقتصادی ضروری است. برای حمایت از این اهداف ، ما باید اقدامات را در اولویت قرار دهیم که سیستم های حمل و نقل عمومی کانادا را در حال حاضر و در آینده ایجاد

کد خبر : 94581
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
کانادا و انتاریو بیش از 114.5 میلیون دلار در زیرساخت های حمل و نقل عمومی برای ساکنان دورهام سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

شهرداری منطقه ای دورهام ، انتاریو ، 12 آگوست 2021– ایجاد حمل و نقل عمومی برای ایجاد اشتغال و حفظ رشد اقتصادی ضروری است. برای حمایت از این اهداف ، ما باید اقدامات را در اولویت قرار دهیم که سیستم های حمل و نقل عمومی کانادا را در حال حاضر و در آینده ایجاد می کند. سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی از کانادایی ها در طول همه گیری حمایت می کند ، کانادا را با ایجاد مشاغل خوب و حمایت از شرکت های کانادایی برای بهبود ، موقعیت می دهد و جامعه ما را برای آینده ای پاک و بهتر دگرگون می کند.

به همین دلیل است که دولت های ما در کنار یکدیگر اقدامات قاطعی را برای کمک به خانواده ها ، مشاغل و جوامع انجام می دهند تا با واقعیت های همه گیر COVID-19 سازگار شوند.

انتاریایی ها برای رفت و آمد به محل کار و خانه ، قرار ملاقات ، خرید کالاهای ضروری و انجام مشاغل به حمل و نقل عمومی امن و قابل اعتماد نیاز دارند. سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت های حمل و نقل عمومی نقش کلیدی در ارائه این خدمات ایفا می کند.

امروز ، جنیفر اوکانل ، نماینده پارلمان پیکرینگ – اوکسبریج ، به نمایندگی از کاترین مک کنا ، وزیر فدرال زیرساخت ها و جوامع ، مارک هلند ، نماینده پارلمان آژاکس ، رایان ترنبول ، نماینده پارلمان ویتبی ؛ پیتر بتلنفالوی محترم ، وزیر دارایی انتاریو و نماینده پارلمان ایالتی برای پیکرینگ-اوکسبریج ، به نمایندگی از کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ رود فیلیپس ، وزیر مراقبت طولانی مدت انتاریو و عضو پارلمان ایالتی آژاکس ؛ لورن کو ، رئیس دولت انتاریو و عضو پارلمان استان برای ویتبی ؛ و جان هنری ، رئیس و مدیر اجرایی شهرداری منطقه ای دورهام ، از بودجه مشترک برای ساخت زیرساخت اختصاصی اتوبوس سریع ترانزیت (BRT) در شهر پیکرینگ خبر دادند.

دولت کانادا بیش از 45.8 میلیون دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساخت های حمل و نقل عمومی (PTIS) طرح سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 38.1 میلیون دلار و شهرداری منطقه ای دورهام بیش از 30.5 میلیون دلار کمک می کند.

بودجه این پروژه به منظور ساخت 7.5 کیلومتر خطوط اختصاصی ترانزیت متوسط ​​اتوبوس ، 20 ایستگاه اتوبوس در 10 محل و 7.5 کیلومتر مسیرهای دوچرخه سواری در امتداد بزرگراه 2 در پیکرینگ اختصاص می یابد. این پروژه بخشی از طرح حمل و نقل سریع اتوبوس دورهام-اسکاربورو است که خدمات ترانزیت مکرر و قابل اطمینان تری را به منطقه دورهام و شهر تورنتو ارائه می دهد. این پروژه پس از اتمام ، یک سیستم حمل و نقل عمومی ایمن و در دسترس تر و گزینه های حمل و نقل فعال افزایش می دهد.

همه دستورات دولت برای همکاری مردم انتاریو برای سرمایه گذاری استراتژیک در زیرساخت ها در جوامع استان در صورت نیاز بیشتر ادامه می دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.