کانادا و انتاریو بیش از 1.6 میلیون دلار در زیرساخت های شهرداری سرمایه گذاری می کنند تا به اثرات COVID-19 پاسخ دهند

[ad_1] پیتربورو ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و انتاریو بیش از 1.6 میلیون دلار برای حفاظت از سلامت و رفاه ساکنان شش جامعه در انتاریو سرمایه گذاری می کنند. امروز ، خانم مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی و نماینده پارلمان پیتربورو-کاوارتا ، به نمایندگی از

کد خبر : 90951
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کانادا و انتاریو بیش از 1.6 میلیون دلار در زیرساخت های شهرداری سرمایه گذاری می کنند تا به اثرات COVID-19 پاسخ دهند

[ad_1]

پیتربورو ، انتاریو ، 13 آگوست 2021-دولت های کانادا و انتاریو بیش از 1.6 میلیون دلار برای حفاظت از سلامت و رفاه ساکنان شش جامعه در انتاریو سرمایه گذاری می کنند.

امروز ، خانم مریم مونسف ، وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی و نماینده پارلمان پیتربورو-کاوارتا ، به نمایندگی از کاترین مک کنا ، وزیر فدرال زیرساخت ها و جوامع ؛ کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ و دیو اسمیت ، معاون پارلمانی وزیر توسعه شمالی ، معادن ، منابع طبیعی و جنگلداری ، و نماینده پارلمان استان ایالت پیتربرو – کاوارتا ، از حمایت مشترک برای بهبود امکانات تفریحی ، ساختمانهای شهرداری و پروژه بازسازی ساحل خبر دادند.

جوامع سراسر کانادا در خط مقدم بیماری همه گیر کووید -19 هستند و برای اطمینان از ایمن و قابل اعتماد زیرساخت های عمومی خود به کمک فوری نیاز دارند.

به همین دلیل است که هر دو دستور دولت برای حمایت از خانواده ها ، مشاغل و جوامع اقدام قاطعی انجام داده اند و همچنان به آینده نگاه می کنند تا ببینند در این زمانهای بی سابقه چه کارهایی می توان انجام داد.

دولت کانادا بیش از 1.2 میلیون دلار در جوامع انتاریو از طریق جریان زیرساخت تاب آوری COVID-19 برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 323،000 دلار کمک می کند.

سرمایه گذاری در شهر پیتربورو با جایگزینی واحد رطوبت زدایی ، سیستم تهویه مطبوع را در مرکز ورزش و سلامتی ارتقا می بخشد. این پیشرفت ها باعث می شود تا تهویه مطلوبی در سراسر مرکز برای مشتریان و کارکنان در طول سال فراهم شود.

باقیمانده بودجه با احداث خط ساحلی در شهر گودریش با نصب دیوار حائل برای حفاظت بهتر در برابر فرسایش خط ساحلی در امتداد دریاچه هورون حمایت می شود. اینترنت پهن باند پرسرعت در دفتر شهرداری در شهرداری موریس ترنبری به نفع کارکنان و بازدیدکنندگان نصب می شود. باشگاه باشگاه فوتبال شهر در شهر تورولد تعمیر می شود. و ارتقاء به دفتر شهرداری ، آتش نشانی و کتابخانه در دهکده نیوبری انجام می شود. علاوه بر این ، بودجه از پیاده روهای جدید و گذرگاه جدید در خیابان انگلیس در شهرک شمالی دامفریس پشتیبانی می کند.

جریان زیرساخت های تاب آوری COVID-19 ، که در پاسخ به بیماری همه گیر اجرا شد ، به دولت کانادا اجازه می دهد تا 80 درصد هزینه های واجد شرایط برای پروژه های استانها و حداکثر 100 درصد برای پروژه های مناطق و جوامع بومی سرمایه گذاری کند. استان انتاریو 20 درصد از هزینه های واجد شرایط را برای پروژه های سراسر استان سرمایه گذاری می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.