کانادا و انتاریو از پروژه بازماندگان اولین ملت گاردن ریور حمایت می کنند

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 161628
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
کانادا و انتاریو از پروژه بازماندگان اولین ملت گاردن ریور حمایت می کنند

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای ارائه پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی، که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419، به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می‌توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب‌سایت www.hopeforwellness.ca، به خط کمک Hope for Wellness دسترسی پیدا کنند.

27 ژانویه 2022 – گاردن ریور اولین ملت، انتاریو – روابط تاج و تخت و روابط بومی و امور شمالی کانادا

مکان یابی دفن های بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در این موسسات متحمل شدند. دولت‌های کانادا و انتاریو با بازماندگان، رهبران بومی و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده کار می‌کنند تا به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مربوط به میراث مدارس مسکونی رسیدگی کنند. بخشی از این کار شامل تلاش‌هایی برای یافتن و بزرگداشت کودکان مفقود شده‌ای است که در مدارس مسکونی تحصیل می‌کردند، و همچنین پاسخ به درخواست‌های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76.

گاردن ریور اولین ملت در حال انجام کارهای مربوط به مکان های دفن مرتبط با خانه دخترانه واوانوش است. این ابتکار تحت رهبری جامعه، به نام پروژه بازماندگان، بر تحقیق و جمع‌آوری دانش با بازماندگان، خانواده‌های آن‌ها و حافظان دانش برای پروژه‌های بزرگداشت و یادبود تمرکز می‌کند، و تحقیقات میدانی را با استفاده از فناوری موقعیت‌یابی جهانی مستند و نوار ویدئویی خواهد کرد.

علاوه بر این، Garden River First Nation یک پروتکل مبتنی بر بازماندگان برای تحقیقات آرشیوی و برای مصاحبه با بازماندگان و خانواده‌های آنها ایجاد خواهد کرد که تضمین می‌کند کار از پروتکل‌های معنوی، عرفی، اخلاقی و مذهبی در رابطه با تحقیقات تدفین در مدرسه مسکونی سابق Shingwauk پیروی می‌کند. زمین و محوطه اطراف این ابتکار تحت رهبری جامعه تضمین می‌کند که Garden River First Nation می‌تواند این کار را به روش خود و با سرعت خاص خود انجام دهد.

امروز، رئیس اندی ریکارد از گاردن ریور اولین ملت؛ محترم مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی؛ و محترم گرگ ریکفورد، وزیر امور بومی انتاریو، بودجه 1,485,770 دلاری را برای حمایت از پروژه اولین ملت بازماندگان رودخانه باغ باغ برای کمک به این کار مهم اعلام کردند.

پرداختن به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد و برای ایجاد و تجدید روابط با مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.