کانادا و انتاریو از ابتکار تحقیقاتی مدرسه مسکونی Lac Seul First Nation حمایت می کنند – فرزندانمان را به خانه بیاوریم

[ad_1] مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند. یک خط بحران

کد خبر : 188100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
کانادا و انتاریو از ابتکار تحقیقاتی مدرسه مسکونی Lac Seul First Nation حمایت می کنند – فرزندانمان را به خانه بیاوریم

[ad_1]

مراقبت: ما می‌دانیم که این خبر ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش‌های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده‌ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل‌ها از سیاست‌های دولتی که برای مردم بومی مضر بوده، سختی‌ها را متحمل شده‌اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی که می‌توانند با تماس با خط ملی بحران 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند، در دسترس است.

مردم بومی همچنین می‌توانند از طریق تلفن به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب‌سایت www.hopeforwellness.ca، به خط کمک Hope for Wellness دسترسی پیدا کنند.

4 آوریل 2022 — لاک سئول اولین ملت، منطقه پیمان شماره 3، شمال غربی انتاریو – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا

یافتن قبرهای بدون علامت در مکان‌های سابق مدارس مسکونی هندی در سرتاسر کانادا یادآوری غم‌انگیز از آزار و اذیت کودکان بومی در این موسسات است. دولت‌های کانادا و انتاریو با بازماندگان، خانواده‌های آسیب‌دیده، جوامع و رهبران بومی به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدگی به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مرتبط با میراث مدارس مسکونی همکاری می‌کنند. بخشی از این کار شامل تلاش‌هایی است که برای یافتن و بزرگداشت کودکان گمشده‌ای که در مدارس مسکونی در انتاریو تحصیل می‌کردند، و همچنین پاسخ به فراخوان‌های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76، انجام می‌شود.

Lac Seul First Nation در حال کار با 33 انجمن وابسته به انتاریوی شمالی Nation است تا اطمینان حاصل کند که پروتکل های فرهنگی و معنوی در کار با بازماندگان، بازماندگان بین نسلی، نگهبانان دانش و رهبری اولین ملت برای رسیدگی به مکان، اسناد، نقشه برداری، نگهداری، بزرگداشت، یادبود حفظ می شود. و بررسی کار میدانی دفن‌های مرتبط با مدرسه مسکونی سابق دریاچه پلیکان (آبشار پلیکان).

این یک فرآیند تحت رهبری جامعه است که به اولین ملت لاک سئول این امکان را می دهد تا این کار را به روش خود و با سرعت خاص خود و با مشارکت 33 کشور اول دیگر درگیر در این ابتکار انجام دهند.

رئیس کلیفورد بول از ملت اول لاک سئول؛ آقای مارک میلر، وزیر روابط تاج و تخت. محترم پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی؛ و محترم گرگ ریکفورد، وزیر امور بومیان انتاریو، بودجه 8,743,163 دلاری را برای حمایت از ادامه کار در حال انجام در Lac Seul First Nation اعلام کردند.

در 4 نوامبر 2021، Crown-Indigenous Relations and Northern Affairs Canada (CIRNAC) مبلغ اولیه 1,000,000 دلار را به Lac Seul First Nation ارائه کرد که برای سال مالی 2021–2021 تصویب شده بود. برای سال‌های مالی 2021–24، CIRNAC بودجه اضافی 6,091,563 دلاری را برای حمایت از طرح جامعه کودکانمان به خانه را تأیید کرده است. این کار شامل تحقیق، نامزدی، بزرگداشت، یادبود و تحقیقات میدانی مربوط به مدرسه مسکونی دریاچه پلیکان (آبشار پلیکان) است.

مشارکت خدمات بومی کانادا شامل مبلغ یکباره بودجه 551600 دلاری برای حمایت از منابع انسانی سلامت روان مرتبط با آوردن فرزندان به خانه است. کارکنان استخدام شده با این بودجه از جنبه های مختلف طرح حمایت خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که حمایت های بهداشت روانی مناسب برای کسانی که این کار دشوار را در جوامع خود انجام می دهند، وجود دارد. این کمک از طریق بودجه حمایت بهداشتی که در آگوست 2021 برای بهبود دسترسی به حمایت‌های سلامت عاطفی، فرهنگی و روانی برای کسانی که تحت تأثیر تحقیقات در حال انجام و تأیید دفن‌های بدون علامت در مکان‌های مدارس مسکونی سابق قرار گرفته‌اند، در دسترس است.

کمک 1,100,000 دلاری انتاریو در سال‌های 2021–2022 شامل 700,000 دلار بودجه عملیاتی برای حمایت از تحقیقات و مشارکت اجتماعی مربوط به تحقیقات تدفین و 400,000 دلار در بودجه سلامت روان برای ارائه حمایت از بازماندگان، بزرگان و اعضای جامعه در حین پیشبرد طرح است.

پرداختن به آزاری که توسط بازماندگان، خانواده‌ها و جوامع آنها متحمل شده‌اند در قلب آشتی قرار دارد و برای تجدید و ایجاد روابط با آنها ضروری است. مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.