کانادا و استان بریتیش کلمبیا از فعالیت‌های تحقیقاتی و بزرگداشت ملت Stó:lō در اطراف مکان‌های قدیمی مدارس مسکونی حمایت می‌کنند.

[ad_1] 4 فوریه 2022 — Stó:lō Nation، بریتیش کلمبیا – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا مکان یابی دفن های بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در این موسسات متحمل شدند. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی

کد خبر : 165248
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
کانادا و استان بریتیش کلمبیا از فعالیت‌های تحقیقاتی و بزرگداشت ملت Stó:lō در اطراف مکان‌های قدیمی مدارس مسکونی حمایت می‌کنند.

[ad_1]

4 فوریه 2022 — Stó:lō Nation، بریتیش کلمبیا – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا

مکان یابی دفن های بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزاری است که بسیاری از کودکان بومی در این موسسات متحمل شدند. دولت کانادا با بازماندگان، رهبران بومی و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدگی به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مرتبط با میراث مدارس مسکونی همکاری می‌کند. بخشی از این کار شامل یافتن و بزرگداشت کودکان مفقودی است که در مدارس مسکونی تحصیل می کردند، و همچنین پاسخ به فراخوان های کمیسیون حقیقت و آشتی برای اقدام 72 تا 76.

Stó:lō Nation یک برنامه چند ساله برای این کار تهیه کرده است که آنها آن را فراخوانی می کنند Xyólhmet ye Syéwiqwélh (مراقبت از فرزندانمان). این کار مستلزم پیشرفت فعالیت‌های تحقیقاتی و بزرگداشت در سه مدرسه مسکونی سابق است که در قلمرو آنها فعالیت می‌کردند – Coqualeetza (ساردیس)، سنت مری (ماموریت) و All Hallows (Yale).

امروز، دیوید جیمی، رئیس ملت اول اسکویالا و رئیس شورای روسای ملت Stó:lō. محترم مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی؛ و موری رانکین، وزیر روابط بومی و آشتی بریتیش کلمبیا، بودجه ای بالغ بر 2,027,520 دلار را برای این کار مهم اعلام کردند. ملت Stó:lō، با همکاری جوامع در سرتاسر قلمرو Stó:lō، یک ثبت نام «کودکان گمشده Stó:lō» ایجاد خواهد کرد، میزبان جلسات تعامل با جامعه، و میزبان پروتکل های فرهنگی و تشریفاتی مهم برای احترام به کودکانی است که در این مدارس مسکونی شرکت کرده اند.

ملت Stó:lō یک کمیته راهبری سیاسی با نمایندگانی از شورای سران ملت Stó:lō، شورای قبیله ای Stó:lō و اولین ملل مستقل برای نظارت بر این کار حساس ایجاد کرد. کمیته مراقبت از خانه احترام Stó:lō، که تلاش‌های بازگشت به کشور را هدایت می‌کند، توصیه‌های فرهنگی برای این تلاش‌ها ارائه می‌کند. این ابتکار از طریق هیئت مدیره آژانس خدمات Stó:lō عملیاتی شده و تحت هدایت مرکز تحقیقات و مدیریت منابع Stó:lō انجام می شود.

بودجه ارائه شده توسط دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا از برنامه های کشور Stó:lō برای تحقیق، بزرگداشت و انجام کارهای میدانی مربوط به هر گونه تدفین بدون علامت مرتبط با این مکان های مدرسه مسکونی حمایت می کند.

این فرآیند تحت رهبری جامعه تضمین می کند که Stó:lō Nation می تواند این کار را به روش خود و با سرعت خود انجام دهد.

پرداختن به آسیب های متحمل شده توسط بازماندگان، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد و برای تجدید و ایجاد روابط با مردم بومی، دولت ها و همه کانادایی ها ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.