کانادا و آلبرتا در زیرساخت های حمل و نقل عمومی جدید در Spruce Grove ، Fort Saskatchewan و Leduc سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] Spruce Grove ، آلبرتا ، 12 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولت های کانادا و آلبرتا در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و اطمینان از زیرساخت های پایدار درازمدت و ایجاد جوامع قوی و به هم پیوسته کمک می کند ، زیرا آنها از اثرات همه گیری COVID-19 بهبود

کد خبر : 93328
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
کانادا و آلبرتا در زیرساخت های حمل و نقل عمومی جدید در Spruce Grove ، Fort Saskatchewan و Leduc سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

Spruce Grove ، آلبرتا ، 12 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولت های کانادا و آلبرتا در این زمان بی سابقه به تحریک اقتصاد و اطمینان از زیرساخت های پایدار درازمدت و ایجاد جوامع قوی و به هم پیوسته کمک می کند ، زیرا آنها از اثرات همه گیری COVID-19 بهبود می یابند. حمایت از زیرساخت های حمل و نقل عمومی به ایجاد شغل کمک می کند و جوامع ما را سالم تر ، فراگیرتر و مقاوم تر می کند.

امروز ، جیم کار محترم ، نماینده ویژه دولت کانادا در امور دشت ها ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و ریک مک آیور ، وزیر حمل و نقل و امور شهرداری آلبرتا ، بودجه ای را برای ترانزیت اعلام کردند. مرکز و پارک و سواری در Spruce Grove ، و همچنین تجهیزات Smart Fare در Spruce Grove ، و خرید فناوری Smart Fare و Smart Bus در Fort Saskatchewan و Leduc ، تحت جریان حمل و نقل عمومی زیرساخت طرح سرمایه گذاری در کانادا. این پروژه ها کیفیت و ایمنی سیستم های ترانزیت شهرها را بهبود می بخشد.

پروژه Spruce Grove Transit Hub شامل نزدیک به 200 غرفه پارک و دوچرخه سواری ، 16 غرفه پارک دوچرخه ، پناهگاه گرم شونده و موارد دیگر خواهد بود. این پروژه باعث بهبود دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی Spruce Grove می شود و در نزدیکی اولین و آخرین ایستگاه های اتوبوس به و از Edmonton است. علاوه بر این ، نصب فناوری Smart Fare در اتوبوس های ترانزیتی به سادگی پرداخت کرایه اتوبوس ها را ممکن می سازد و دسترسی یکپارچه را در منطقه مترو ادمونتون امکان پذیر می کند.

قلعه ساسکاچوان و لدوک همچنین از نصب فناوری Smart Fare و همچنین زیرساخت های سرمایه ای Smart Bus بهره مند خواهند شد. فناوری هوشمند اتوبوس ایمنی اپراتورها و سوارکاران ترانزیت را بهبود می بخشد ، زمان بندی را بهبود می بخشد و نظارت خودکار خودروها را نیز بهبود می بخشد. در همین حال ، Smart Fare به سواران اجازه می دهد کرایه ها را از طریق کارت های اعتباری یا بدهی بارگیری کنند ، که جایگزین مواد چاپ شده می شود. این پیشرفت برای سواران راحت تر و برای محیط زیست بهتر است. این پروژه ها تحرک ساکنان منطقه فورت ساسکاچوان ، لدوک و ادمونتون را بهبود می بخشد.

سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی سه مزیت دارد: ایجاد اشتغال ، کاهش آلودگی و ایجاد جوامع قابل زندگی و فراگیر. دولت کانادا بیش از 650،000 دلار به این پروژه ها کمک می کند و شهرها بیش از 1.5 میلیون دلار به پروژه های مربوطه خود کمک می کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.