کانادا و آسه آن به مذاکرات توافقنامه تجارت آزاد ادامه می دهند

[ad_1] 16 نوامبر 2021 – اتاوا، کانادا – امور جهانی کانادا تعمیق روابط تجاری و سرمایه گذاری با بازارهای بزرگ و با رشد سریع مانند انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) از رشد بلندمدت کانادا حمایت می کند، مشاغل خوب ایجاد می کند و بهبود اقتصادی قوی و انعطاف پذیر پس از همه گیری

کد خبر : 130545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
کانادا و آسه آن به مذاکرات توافقنامه تجارت آزاد ادامه می دهند

[ad_1]

16 نوامبر 2021 – اتاوا، کانادا – امور جهانی کانادا

تعمیق روابط تجاری و سرمایه گذاری با بازارهای بزرگ و با رشد سریع مانند انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) از رشد بلندمدت کانادا حمایت می کند، مشاغل خوب ایجاد می کند و بهبود اقتصادی قوی و انعطاف پذیر پس از همه گیری کووید-19 را تضمین می کند.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ارتقای صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، به طور مجازی با وزرای اقتصادی آسه‌آن در نشست وزرای اقتصادی آسه‌آن (AEM) – کانادا ملاقات کرد و در آنجا اعلام کردند که کانادا و آسه‌آن برای ادامه توافق کرده‌اند. با مذاکرات برای یک توافقنامه تجارت آزاد جامع (FTA)، که نقطه عطف تاریخی در روابط کانادا و آسه آن است.

دهمین جلسه مشاوره AEM-کانادا به ریاست مشترک وزیر Ng و عالیجناب داتو دکتر امین لیو عبدالله، وزیر دفتر نخست وزیر و وزیر دارایی و اقتصاد II برونئی دارالسلام برگزار شد و شامل یک جلسه توجیهی توسط نمایندگان ارشد این کشور بود. شورای بازرگانی کانادا-آسه آن

در این نشست مجازی، وزیران با بیانیه مشترکی موافقت کردند که بر پتانسیل یک FTA برای کمک به تنوع زنجیره‌های تامین، افزایش تجارت و سرمایه‌گذاری، و تقویت تعهد مشترک کانادا و ASEAN به بازارهای باز و تجارت مبتنی بر قوانین تاکید می‌کند.

کانادایی ها در طی رایزنی های عمومی انجام شده توسط دولت کانادا، سطح بالایی از حمایت خود را از FTA با ASEAN ابراز کردند. گزارشی از موضوعات کلیدی شناسایی شده از طریق مشاوره را می توان در وب سایت Global Affairs Canada یافت.

وزیر Ng اعلامیه قصد ورود به مذاکرات آزاد تجاری با آسه آن و همچنین اهداف مذاکره کانادا را در مجلس عوام ارائه خواهد کرد که مطابق با اصلاحیه اصلاح شده است. سیاست ارائه معاهدات در پارلمان. هر دو مورد قبل از دور اول مذاکرات مطابق با جدول زمانی مشخص شده در سیاست اصلاح شده مطرح خواهند شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.