کانادا موقتاً فعالیت سفارت کانادا در افغانستان را متوقف کرد

[ad_1] 15 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو محترم ، وزیر امور خارجه ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی و هارجیت سججان ، وزیر دفاع ملی ، امروز بیانیه زیر را صادر کردند: او می گوید: “وضعیت در افغانستان به سرعت در حال تحول

کد خبر : 90400
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
کانادا موقتاً فعالیت سفارت کانادا در افغانستان را متوقف کرد

[ad_1]

15 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو محترم ، وزیر امور خارجه ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی و هارجیت سججان ، وزیر دفاع ملی ، امروز بیانیه زیر را صادر کردند:

او می گوید: “وضعیت در افغانستان به سرعت در حال تحول است و توانایی ما در تامین امنیت و امنیت ماموریت ما را با چالش های جدی روبرو می کند.

“پس از مشورت با سفیر کانادا در افغانستان ، تصمیم گرفته شد که عملیات دیپلماتیک ما را در کابل به طور موقت متوقف کند.

“مانند همیشه ، اولویت ما در این شرایط ، اطمینان از ایمنی و امنیت پرسنل کانادایی است. آنها اکنون با خیال راحت در راه بازگشت به کانادا هستند.

سفارت کانادا به محض این که وضعیت امنیتی در افغانستان به ما اجازه می دهد خدمات مناسب و امنیت کافی را برای کارکنان خود تضمین کنیم ، فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی ادامه داد: کار مداوم ما برای به دست آوردن امنیت افغان ها در کانادا تحت اقدامات ویژه مهاجرت ادامه خواهد یافت و همچنان در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت. ما با هماهنگی نزدیک روی این تعهد به کار خود ادامه می دهیم.

وی گفت: “دولت کانادا ، از جمله نیروهای مسلح کانادا ، از نزدیک با متحدان خود ، از جمله ایالات متحده همکاری می کند تا از ظرفیت پردازش برنامه فعلی اقدامات ویژه مهاجرت اطمینان حاصل کند. در حال بررسی پرونده ها ، از جمله برای کسانی که می توانند با خیال راحت افغانستان را ترک کنند. آنها به محض تأیید درخواست های خود می توانند به کانادا بیایند. ما فوراً افغان های بیشتری را به امنیت در کانادا می رسانیم و به حمایت از آنها در این بحران ادامه می دهیم.

وی گفت: “مردم افغانستان در طول 20 سال گذشته جان خود را در پی دستیابی به دموکراسی ، حقوق بشر ، آموزش ، بهداشت و امنیت به خطر انداخته اند.

وی افزود: “وقتی وضعیت را می بینیم ، افکار ما به فداکاری های کانادایی ها ، از جمله نیروهای مسلح ، دیپلمات ها و دیگر غیرنظامیان ، برای مردم افغانستان در طول این سالها می انجامد.

کانادا تشدید خشونت ها را محکوم کرده و خواستار آتش بس دائمی و همه جانبه شده است. ما خواهان پایان دادن به بی عدالتی هایی هستیم که افغان ها ، به ویژه زنان ، دختران و اقلیت های قومی ، در مناطق تحت کنترل طالبان با آن روبرو هستند.

کانادا همچنان متعهد به افغانستان و مردم افغانستان است و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از آنها انجام خواهیم داد.

کانادایی ها باید از سفر به افغانستان خودداری کنند. کسانی که در حال حاضر در افغانستان هستند باید بلافاصله آنجا را ترک کنند تا پروازهای تجاری در دسترس باشد. “

کانادایی هایی که به کمک کنسولی در افغانستان احتیاج دارند باید با مرکز تماس و فوریت های اضطراری 24/7 امور جهانی کانادا در اتاوا تماس بگیرند:

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.