کانادا ممنوعیت پروازها از هند را برای آماده شدن برای بازگشت پروازهای مستقیم تمدید کرد

21 سپتامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا کانادا همچنان یک رویکرد مبتنی بر ریسک و اندازه گیری را برای بازکردن مجدد مرزها در نظر می گیرد در حالی که سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا در اولویت قرار دارد. در حالی که کانادا برای بازگشت پروازهای مستقیم از هند به کانادا آماده می

کد خبر : 107435
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۴۶
کانادا ممنوعیت پروازها از هند را برای آماده شدن برای بازگشت پروازهای مستقیم تمدید کرد


21 سپتامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

کانادا همچنان یک رویکرد مبتنی بر ریسک و اندازه گیری را برای بازکردن مجدد مرزها در نظر می گیرد در حالی که سلامت و ایمنی همه افراد در کانادا در اولویت قرار دارد.

در حالی که کانادا برای بازگشت پروازهای مستقیم از هند به کانادا آماده می شود ، Transport Canada اعلام می کند که اعلان به هواپیماها (NOTAM) تمدید می شود که تمام پروازهای مستقیم تجاری و خصوصی مسافران از هند را تا 26 سپتامبر 2021 ، ساعت 23 محدود می کند: 59 EDT.

پس از پایان محدودیت پروازهای مستقیم ، مسافران واجد شرایط برای ورود به کانادا می توانند با اقدامات اضافی زیر سوار پروازهای مستقیم از هند به کانادا شوند:

  • مسافران باید مدرک آزمایش منفی مولکولی COVID-19 را از آزمایشگاه تأیید شده Genestrings در فرودگاه دهلی داشته باشند که ظرف 18 ساعت از زمان برنامه ریزی شده پرواز مستقیم خود به کانادا گرفته شده است.
  • قبل از سوار شدن ، اپراتورهای هوایی نتایج آزمایش مسافران را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که واجد شرایط ورود به کانادا هستند و مسافران کاملاً واکسینه شده اطلاعات خود را در برنامه یا وب سایت تلفن همراه ArriveCAN بارگذاری کرده اند. مسافرانی که قادر به برآوردن این شرایط نیستند از سوار شدن محروم می شوند.

به عنوان اولین گام ، در 22 سپتامبر 2021 ، سه پرواز مستقیم از هند وارد کانادا می شود و همه مسافران این پروازها در بدو ورود از نظر COVID-19 آزمایش می شوند تا اطمینان حاصل شود که اقدامات جدید در حال کار است.

پس از ازسرگیری پروازهای مستقیم ، مسافرانی که واجد شرایط ورود به کانادا هستند و هند را از راه غیر مستقیم به مقصد کانادا ترک می کنند ، همچنان ملزم به دریافت 72 ساعت پس از عزیمت ، آزمایش مولکولی معتبر منفی COVID-19 از یک کشور ثالث هستند- غیر از هند – قبل از ادامه سفر خود به کانادا.

به همه افراد در کانادا توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند-سفرهای بین المللی خطر قرار گرفتن در معرض و گسترش COVID-19 ، از جمله عفونت ناشی از انواع جدید را افزایش می دهد. اقدامات مرزی و بهداشت عمومی نیز با تغییر وضعیت اپیدمیولوژیک همچنان در معرض تغییر است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.