کانادا مشارکت فراگیر خود را در اکسپو 2020 دبی به پایان رساند

[ad_1] 04 آوریلهفتم، 2022، اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا: کانادا مفتخر است که در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی شرکت کرده است که پس از شش ماه فعالیت با موفقیت به پایان رسید. موضوع شرکت کانادا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، “آینده در ذهن” دعوتی بود برای تامل در مورد چگونگی رسیدگی به چالش های

کد خبر : 188208
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۳
کانادا مشارکت فراگیر خود را در اکسپو 2020 دبی به پایان رساند

[ad_1]

04 آوریلهفتم، 2022، اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا:

کانادا مفتخر است که در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی شرکت کرده است که پس از شش ماه فعالیت با موفقیت به پایان رسید.

موضوع شرکت کانادا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، “آینده در ذهن” دعوتی بود برای تامل در مورد چگونگی رسیدگی به چالش های در حال ظهور و استفاده از فرصت ها برای نوآوری. غرفه کانادا از بازدیدکنندگان استقبال می کند تا تنوع، خلاقیت و فضای باز کانادا را به عنوان مقصدی برای سرمایه گذاری، انجام تجارت، تحصیل، مهاجرت و بازدید کشف کنند.

از ابتدای نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، غرفه کانادا به دلیل برنامه های فرهنگی خود به رهبری مرکز هنرهای ملی کانادا، از جمله شرکت یک هیئت بومی متشکل از هنرمندان، سخنرانان، پانلیست ها و مشارکت کنندگان فرهنگی در طول هفته تساهل و شمول و… قابل توجه بود. جشنواره آراتینی ایده های بومی و قبیله ای.

شرکت کانادا در هفته دانش و یادگیری اکسپو که در دسامبر 2021 به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان به دلیل کیفیت برنامه‌های آموزشی شناخته می‌شود، مشارکت‌های نوآورانه‌اش در آموزش جهانی را مورد توجه قرار داد. کانادا تحت پرچم “با هم برای یادگیری @RewirEd” در رویدادهایی شرکت کرد که به آموزش در مواقع اضطراری، فراگیری و تسریع یادگیری برای کودکان خارج از مدرسه و آموزش تغییردهنده جنسیت پرداختند. این رویدادها به طور برجسته اولویت های کانادا در مورد آموزش دختران را به ویژه در درگیری ها و بحران ها نشان می دهد.

در روز جهانی زن (8 مارس 2022)، کمیسر کل کانادا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، ماری ژنویو مونیه و سفیر کانادا در امارات متحده عربی، مارسی گروسمن موضوع کانادا را “زنان الهام بخش” گرامی داشتند. این موضوع از زنان و دختران متنوعی تجلیل می‌کند که با نشان دادن رهبری در انتخاب‌هایی که در زندگی روزمره خود برای مشارکت در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی انجام می‌دهند، الهام‌بخش ما هستند.

در 19 مارس، فرماندار کل کانادا، جناب عالی مری سیمون، هیئت کانادایی را در روز ملی خود در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی رهبری کرد. خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، فرماندار کل را در بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی همراهی کردند.

غرفه کانادا روز ملی خود را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با یک برنامه فرهنگی و تجاری قوی که بر روابط اقتصادی، فرهنگی و مردمی بین کانادا، امارات متحده عربی و منطقه خاورمیانه گسترده تر تأکید می کند که با مشارکت کانادا در این نمایشگاه تقویت شده است، جشن گرفت. اکسپو 2020 دبی.

در 20 مارس، پاویون کانادا به سازمان بین المللی فرانکفونی، اکسپو 2020 دبی و غرفه های اعضای خانواده فرانکفونی پیوست تا روز جهانی فرانکفونی را در اکسپو جشن بگیرد. این روز فرصتی بود برای بزرگداشت زبان فرانسوی که بیش از 320 میلیون نفر در پنج قاره به آن صحبت می کنند و غنا و تنوع فرهنگ های فرانسوی زبان از جمله هنرمندان کانادایی را به نمایش بگذاریم.

اولین نمایش “صلح با شکلات” در امارات متحده عربی، یک فیلم کانادایی به کارگردانی جاناتان کیسر، و با الهام از داستان واقعی خانواده حداد، روز ملی کانادا را در نمایشگاه اکسپو به پایان رساند.

در طول شش ماه نمایشگاه، برنامه تجاری کانادا در ترویج صادرات و سرمایه گذاری کانادا در کانادا و کمک به شرکت های کوچک و متوسط ​​کانادا (SMEs) برای یافتن فرصت های معنادار برای گسترش جهانی خود در امارات متحده عربی و خاورمیانه و شمال آفریقا کلیدی بود. منطقه

به رهبری امور جهانی کانادا، مشارکت کانادا از طریق مشارکت با سازمان‌هایی مانند سرمایه‌گذاری در کانادا – یک حامی امضاکننده – مرکز هنرهای ملی، هیئت ملی فیلم، پارک‌های کانادا، Ingenium و بسیاری دیگر که به غرفه کانادا کمک کردند، غنی‌تر و امکان‌پذیر شد. در اکسپو 2020 دبی بدرخشید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.