کانادا مجدداً بر تعهد خود به دستور کار 2030 در مجمع سیاسی سازمان ملل متحد در زمینه توسعه پایدار تاکید می کند.

[ad_1] 16 ژوئیه 2021 گاتینو ، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا همه گیری کووید -19 نابرابری های اجتماعی و اقتصادی گسترده ای را در سراسر جهان برطرف کرده است. دستور کار 2030 و 17 هدف توسعه پایدار آن چارچوبی برای بهبود فراگیر و مقاومتی در اختیار کانادا و جهان قرار می دهد که هیچکس را

کد خبر : 91186
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
کانادا مجدداً بر تعهد خود به دستور کار 2030 در مجمع سیاسی سازمان ملل متحد در زمینه توسعه پایدار تاکید می کند.

[ad_1]

16 ژوئیه 2021 گاتینو ، اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

همه گیری کووید -19 نابرابری های اجتماعی و اقتصادی گسترده ای را در سراسر جهان برطرف کرده است. دستور کار 2030 و 17 هدف توسعه پایدار آن چارچوبی برای بهبود فراگیر و مقاومتی در اختیار کانادا و جهان قرار می دهد که هیچکس را پشت سر نمی گذارد.

در حمایت از تعهد مداوم کانادا به دستور کار 2030 ، احمد حسین ، وزیر خانواده ها ، کودکان و توسعه اجتماعی ، به همراه کارینا گولد ، وزیر توسعه بین المللی و مانیندر سیدهو ، وزیر پارلمانی وزیر توسعه بین المللی ، در 2021 United شرکت کردند. مجمع سیاسی سطح بالای ملل در مورد توسعه پایدار که از 6 تا 15 ژوئیه به صورت آنلاین برگزار شد.

وزیر هوسن و وزیر گولد با رئیس ویلتون لیتلچیلد ، وزیر آموزش و پرورش یوکان ، جانی مک لین ، شهردار مونترال والری پلانت و نماینده جوانان صلح اولانیپکون همکاری کردند تا بیانیه ملی یکپارچه ای را به سازمان ملل متحد ارائه دهند. بیانیه ملی به فوریت برچیدن موانع رفاه و گنجاندن جمعیت حاشیه نشین و همچنین فرصتهای ناشی از بهبودی سبز و فراگیر پرداخته است. با هم ، سخنرانان اهمیت مشارکت و اقدام هماهنگ را برجسته کردند.

علاوه بر این ، وزیر هوسن و وزیر گولد میزبانی رویداد جانبی رسمی کانادا را بر عهده داشتند.غلبه بر موانع اجتماعی در اقتصاد مراقبت برای بهبود فراگیر و مقاوم: رشد که از همه حمایت می کند. ” این رویداد که توسط بنگلادش ، ویتنام و زنان سازمان ملل متحد حمایت می شود ، و شامل اعضای متخصص از سازمان بین المللی کار ، موسسه توسعه خارج از کشور ، بنیاد اتکینسون و مدرسه امور جهانی و سیاست عمومی Munk در دانشگاه تورنتو است. راه هایی برای رفع موانع در بخش مراقبت و بار کار بدون دستمزد بر زنان و دختران. شرکت کنندگان راه هایی را برای تسهیل مشارکت برابر زنان در اقتصاد از جمله از طریق سرمایه گذاری در آموزش اولیه و مراقبت از کودکان ، که در آن همه گیری COVID-19 شکاف ها و چالش های قابل توجهی را آشکار کرده است ، بررسی کردند.

کانادا همچنان بر تعهد خود به دستور کار 2030 و همکاری با شرکای داخلی و بین المللی ما از طریق دهه اقدام سازمان ملل متحد برای تسریع و دستیابی به پیشرفت در اهداف توسعه پایدار ثابت قدم است. استراتژی ملی دستور کار 2030 کانادا با حمایت از رویکرد کل جامعه ، به دنبال پیشرفت در همه اهداف توسعه پایدار است ، زیرا همه افراد در دستیابی به توسعه پایدار نقش دارند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.