کانادا فراخوان پروژه های تحقیق، توسعه و نمایشی در مورد کربن زدایی صنعتی و سوخت های کم کربن را باز کرد.

[ad_1] 1 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا بحران آب و هوا تهدیدی بزرگ برای پایداری بلندمدت، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا، در کنار دیگران در جامعه بین المللی، باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند. با این حال، مقابله

کد خبر : 136915
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
کانادا فراخوان پروژه های تحقیق، توسعه و نمایشی در مورد کربن زدایی صنعتی و سوخت های کم کربن را باز کرد.

[ad_1]

1 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

بحران آب و هوا تهدیدی بزرگ برای پایداری بلندمدت، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا، در کنار دیگران در جامعه بین المللی، باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند. با این حال، مقابله با تغییرات اقلیمی به روش‌های متفکرانه، پتانسیل فرصت‌های اقتصادی قابل توجهی را برای مشاغل، جوامع و کارگران در کانادا و سراسر جهان فراهم می‌کند.

به همین دلیل است که دولت کانادا متعهد به سرعت بخشیدن به توسعه فناوری هایی است که به ساختن آینده انرژی پاک و در عین حال ایجاد فرصت های جدید برای کارگران کانادایی کمک می کند.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز فراخوان جدیدی را برای ابراز علاقه برای حمایت از پروژه‌های تحقیق، توسعه و نمایش سوخت‌های کم کربن (RD&D) اعلام کرد تا رقابت‌پذیری کانادا را بیشتر کند زیرا بازارها به سمت عملیات‌های پایدارتر و کم کربن حرکت می‌کنند. .

هدف از ابراز علاقه، تأمین بودجه تحقیقاتی برای کمک به صنعت برای رسیدگی به انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش‌هایی است که به سختی کاهش می‌یابد، از جمله آهن و فولاد، مواد شیمیایی و کود، ذوب و پالایش، و سیمان – که 11 درصد از کل کانادا را تشکیل می‌دهند. انتشار گازهای گلخانه‌ای در سال 2019. انتظار می‌رود پروژه‌های منتخب انتشار گازهای گلخانه‌ای را در این بخش‌ها کاهش دهند که منجر به هوا و آب پاک‌تر، نتایج سلامت بهتر برای کانادایی‌ها و بهبود انعطاف‌پذیری جامعه شود، در حالی که به کانادا کمک می‌کند تا به هدف خود برای دستیابی به اقتصاد خالص صفر تا سال 2050 برسد.

پروژه‌هایی که تحت برنامه نوآوری انرژی تامین می‌شوند، سه حوزه فناوری را هدف قرار می‌دهند: سوئیچینگ سوخت صنعتی، تولید سوخت‌های پاک قبل از تجاری، و توسعه و ارتقای کدها و استانداردهای هیدروژن. متقاضیان باید نشان دهند که چگونه پروژه آنها پتانسیل کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) را دارد و همچنین چگونه شکاف در سیستم های انرژی کانادا را برطرف می کند. فراخوان برای ابراز علاقه، نبوغ کانادا را برای ایجاد مشاغل خوب و موقعیت کانادا و کارگرانش را برای رقابت در اقتصاد آینده مهار می کند.

فراخوان برای ابراز علاقه برای پروژه های RD&D سوخت های کم کربن تا 2 فوریه 2022 باز خواهد بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.