کانادا فراخوان مطالعات مربوط به فناوری های جذب کربن را اعلام کرد

[ad_1] 9 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا توسعه فناوری های پاک اقتصاد ما را هدایت می کند ، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و شغل ایجاد می کند. دولت از طریق پیشبرد فناوری های پاک مانند جذب ، استفاده و ذخیره کربن (CCUS) متعهد به ایجاد آینده ای انرژی

کد خبر : 96272
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کانادا فراخوان مطالعات مربوط به فناوری های جذب کربن را اعلام کرد

[ad_1]

9 آگوست 2021 اتاوا ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

توسعه فناوری های پاک اقتصاد ما را هدایت می کند ، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد و شغل ایجاد می کند. دولت از طریق پیشبرد فناوری های پاک مانند جذب ، استفاده و ذخیره کربن (CCUS) متعهد به ایجاد آینده ای انرژی پاک و دستیابی به انتشار خالص صفر تا سال 2050 است.

شیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، فراخوان جدیدی برای ابراز علاقه برای حمایت از CCUS در سراسر کشور اعلام کرد. این فراخوان که تحت برنامه نوآوری انرژی (EIP) تأمین می شود ، از مطالعات مهندسی و طراحی Front-End (FEED) پشتیبانی می کند که می تواند تأثیر انتشار کربن را کاهش دهد.

کانادا یک رهبر جهانی در فضای CCUS است. با استفاده از این تخصص از طریق مطالعات FEED ، پایگاه دانش استفاده از CCUS در تأسیسات صنعتی مختلف افزایش می یابد ، که از آینده فناوری در کانادا و بین المللی پشتیبانی می کند.

به عنوان بخشی از بودجه 2021 ، دولت فدرال 319 میلیون دلار در تحقیق ، توسعه و تظاهرات سرمایه گذاری می کند تا قابلیت تجاری تجاری فناوری های CCUS را ارتقا دهد. این صندوق ها از مشاغل ، دانشگاه ها ، غیرانتفاعی ، آزمایشگاه های دولتی و فدرال در مسیر صفر صفر تا سال 2050 حمایت می کنند.

EIP فن آوری های انرژی پاک را پیش می برد که به کانادا کمک می کند تا اهداف تغییر آب و هوا را تحقق بخشد و در عین حال از گذار به اقتصاد کم کربن حمایت کند. بودجه پروژه های تحقیقاتی ، توسعه و نمایش و سایر فعالیتهای علمی مرتبط را تأمین می کند.

برنامه تقویت اقلیم کانادا مستلزم تدوین یک استراتژی جامع CCUS است و از دولت می خواهد فرصت هایی را برای افزایش رقابت جهانی کانادا در این صنعت رو به رشد کشف کند. منابع طبیعی کانادا با تدوین این استراتژی بینش ها و چشم اندازهای شرکای اصلی و ذینفعان را جمع آوری می کند و تشخیص می دهد که فرصت ها و چالش های CCUS در مناطق و بخشهای کانادا متفاوت است.

دولت از پروژه های نوآورانه فناوری انرژی پاک که منجر به رقابت پذیری و پایداری منابع طبیعی می شود ، حمایت می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.