کانادا فرآیند تمدید ساده گذرنامه را گسترش می دهد

[ad_1] 31 مارس 2022 – اتاوا –با برداشته شدن محدودیت‌های COVID-19، کانادایی‌های بیشتری به دنبال سفر به خارج از کشور هستند. دولت کانادا به نوسازی و بهبود خدمات خود برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تغییر کانادایی ها ادامه خواهد داد. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، و محترم کارینا گولد، وزیر خانواده،

کد خبر : 186109
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۵۳
کانادا فرآیند تمدید ساده گذرنامه را گسترش می دهد

[ad_1]

31 مارس 2022 – اتاوا –با برداشته شدن محدودیت‌های COVID-19، کانادایی‌های بیشتری به دنبال سفر به خارج از کشور هستند. دولت کانادا به نوسازی و بهبود خدمات خود برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تغییر کانادایی ها ادامه خواهد داد.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، و محترم کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، امروز از گسترش روند درخواست تمدید ساده برای پاسپورت های کانادا خبر دادند.

از امروز، 31 مارس، کانادایی ها در کانادا و خارج از کشور اکنون می توانند از روند ساده شده برای تمدید پاسپورت منقضی شده استفاده کنند تا زمانی که در 15 سال گذشته صادر شده است. این فرآیند ساده برای افرادی که پاسپورت آنها گم، دزدیده یا آسیب دیده است نیز در دسترس است. پیش از این، برای گذرنامه‌هایی که بیش از یک سال منقضی شده بودند یا گذرنامه‌هایی که مفقود، دزدیده یا آسیب دیده بودند، فرآیند ساده‌سازی تمدید در دسترس نبود.

با فرآیند تمدید ساده، متقاضیان نیازی به داشتن ضامن یا ارائه اصل مدارک خود مانند مدرک شهروندی یا عکس شناسایی ندارند. آنها فقط به 2 عکس، 2 مرجع، فرم تکمیل شده و هزینه های مربوطه نیاز دارند. این تغییرات تمدید گذرنامه را آسان تر می کند و در عین حال بالاترین سطح یکپارچگی برنامه را حفظ می کند.

با کاهش محدودیت‌های سفر COVID-19، تقاضا برای گذرنامه – اعم از جدید و تمدید – شروع به افزایش کرده است و در حال بازگشت به سطح قبل از همه‌گیری است. دولت کانادا توصیه می کند که کانادایی ها زودتر درخواست دهند و تا زمانی که پاسپورت جدید خود را دریافت نکرده اند، هیچ برنامه سفری را نهایی نکنند. به لطف این فرآیند ساده، کانادایی‌هایی که برنامه سفر قریب‌الوقوع ندارند، نیازی به عجله برای تمدید گذرنامه منقضی یا منقضی شده ندارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.