کانادا صادرات سیب زمینی رومیزی PEI را به پورتوریکو بازگرداند

[ad_1] 8 فوریه 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، اعلام کرد که ایالات متحده با از سرگیری واردات سیب زمینی جدولی جزیره پرنس ادوارد (PEI) به پورتوریکو از فردا موافقت کرده است. دولت کانادا رویکردی مبتنی بر علم را

کد خبر : 168292
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کانادا صادرات سیب زمینی رومیزی PEI را به پورتوریکو بازگرداند

[ad_1]

8 فوریه 2022 – اتاوا، ON – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، اعلام کرد که ایالات متحده با از سرگیری واردات سیب زمینی جدولی جزیره پرنس ادوارد (PEI) به پورتوریکو از فردا موافقت کرده است. دولت کانادا رویکردی مبتنی بر علم را با ایالات متحده اتخاذ کرده است تا تضمین های لازم را ارائه دهد که امکان از سرگیری تجارت سیب زمینی تازه با کیفیت بالا PEI را فراهم کند. آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) در حال همکاری با صنعت برای اجرای الزامات واردات برای پورتوریکو، از جمله برچسب‌گذاری و قابلیت ردیابی است.

از سرگیری صادرات سیب زمینی رومیزی PEI به پورتوریکو گام مهمی در بازگرداندن دسترسی به بازار ایالات متحده برای PEI است. در سال 2020، صادرات PEI سیب زمینی استوک به پورتوریکو 12 میلیون دلار ارزش داشت. با توجه به اینکه پورتوریکو سیب زمینی تجاری تولید نمی کند و اقدامات موثر و قوی برای کاهش خطر وجود دارد، صادرات سیب زمینی میز PEI به پورتوریکو یک خطر ناچیز برای انتقال زگیل سیب زمینی است. علاوه بر این، سیب زمینی PEI با توجه به کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن، برای بسیاری از خانواده ها در سراسر پورتوریکو یک ماده اصلی مهم است.

سرویس بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان ایالات متحده (APHIS) نیز در حال حاضر به سرعت بر روی تجزیه و تحلیل خود برای واردات سیب زمینی میز PEI به قاره ایالات متحده کار می کند. CFIA به گفتگوهای فنی منظم با APHIS برای ارائه داده ها و اطلاعات علمی لازم برای از سرگیری تجارت ادامه می دهد.

دولت کانادا به رویکرد تیم کانادا ادامه خواهد داد و با ایالات متحده در مورد نگرانی های مبتنی بر علم آنها برخورد خواهد کرد، که این بهترین فرصت برای بازگشایی بازار سیب زمینی در ایالات متحده در سریع ترین زمان ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.