کانادا روز ملی خود را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی جشن می گیرد

[ad_1] 19 مارس 2022، دبی – امارات متحده عربی – امور جهانی کانادا: امروز، فرماندار کل کانادا، جناب عالی مریم سیمون، رهبری هیئت کانادایی را در روز ملی خود در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی برعهده داشت. جناب عالی قبل از مراسم رسمی در الوصل پلازا، قلب نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، در یک سری جلسات در

کد خبر : 181015
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
کانادا روز ملی خود را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی جشن می گیرد

[ad_1]

19 مارس 2022، دبی – امارات متحده عربی – امور جهانی کانادا:

امروز، فرماندار کل کانادا، جناب عالی مریم سیمون، رهبری هیئت کانادایی را در روز ملی خود در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی برعهده داشت. جناب عالی قبل از مراسم رسمی در الوصل پلازا، قلب نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، در یک سری جلسات در سطح عالی شرکت کرد.

وی در سخنان خود بر مشارکت قوی بین کانادا و امارات متحده عربی تاکید کرد و رهبری، نوآوری و فرصت های کانادا را ارتقا داد و در عین حال بر اهمیت همکاری بین کشورها و فرهنگ ها تاکید کرد.

خانم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، فرماندار کل را در بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی همراهی کرد.

غرفه کانادا روز ملی اکسپو خود را با تقویمی از رویدادهای فرهنگی و تجاری جشن گرفت که به تعمیق روابط اقتصادی، فرهنگی و مردمی بین کانادا، امارات متحده عربی و منطقه خاورمیانه گسترده تر، که با مشارکت کانادا در این منطقه تقویت می شود، اشاره کرد. اکسپو 2020 دبی.

برنامه فرهنگی کانادا یک هفته موسیقی، هنر، نمایش فیلم و اجرا را به نمایش گذاشت که در کنسرت روز ملی با تیتر ماری مای، خواننده موسیقی پاپ کبک، به اوج خود رسید. انگیزه و انرژی ماری مای، که با ریتم‌های برق‌آمیز افزایش یافته است، باعث شده است که او پایگاه گسترده‌ای از طرفداران ایجاد کند و بینندگانی را در کانادا، فرانسه و ایالات متحده خیره کند. در طول تقریبا 20 سال فعالیت حرفه ای خود، او با استعدادهای مشهوری مانند جانی هالیدی همکاری کرده است، سفیر یک برند بوده است، کار موفقی را در سینما و تلویزیون آغاز کرده و به یکی از موفق ترین ستاره های پاپ فرانسوی زبان کانادا تبدیل شده است.

گروه دونفره آلت پاپ کانادایی “Neon Dreams” متشکل از فرانک کادیلاک خواننده و آدریان موریس درامر، صدای منحصر به فرد خود را با ترکیب موسیقی پاپ، راک، موسیقی رقص الکترونیک (EDM)، هیپ هاپ، رگی و فولک اجرا کردند. این زوج جوایز متعددی از کانادا دریافت کرده‌اند، از جمله بهترین گروه سال در جونو 2020 و بهترین گروه جدید یا هنرمند انفرادی: Dance/Urban/Rhythmic در جوایز موسیقی رادیو کانادا 2017.

بازدیدکنندگان از گروه سیرک مشهور بین المللی “Artcirq” و اجراهای آکروباتیک پر انرژی آنها الهام گرفتند. چیزی که به عنوان راهی برای ارائه یک خروجی هنری به جوانان آغاز شد، به یک پدیده هنری مورد توجه تبدیل شده است. سبک اجرای منحصر به فرد Artcirq تکنیک‌های سیرک مدرن را با فرهنگ اینوئیت و تولید چند رسانه‌ای ترکیب می‌کند و به اعضای خود فضا، مهارت‌ها و فرصت‌هایی می‌دهد تا خودشان را ابراز کنند و میراث خود را جشن بگیرند.

غرفه کانادا همچنین روز ملی را با نمایشگاه عکاسی در فضای باز “Stake Your Seat” گرامی داشت. نام نمایشگاه برگرفته از صندلی کارگردانی است که به طور خلاقانه در هر نما قرار داده شده است تا یادآوری کند که انتخاب مراقبت از یکدیگر، سیاره و بهترین خودمان با ماست. مطابق با موضوع Canada’s Future in Mind Expo، از بازدیدکنندگان غرفه کانادا دعوت شد تا روی صندلی قرمز قرمز کارگردانی بنشینند و در مورد ارتباطات زیبای ایجاد شده در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی فکر کنند.

غرفه کانادا در مجموعه ای از رویدادها و فعالیت های سرگرم کننده به مناسبت “روز جهانی فرانکفونی” در 20 مارس شرکت خواهد کرد – روزی که در آن بیش از 320 میلیون فرانسوی زبان در 5 قاره مختلف، زبان فرانسوی و همچنین تنوع فرهنگی خود را جشن می گیرند.

در پایان نمایشگاه روز ملی کانادا، اولین نمایش منطقه ای «صلح با شکلات»، یک فیلم درام کانادایی، به کارگردانی جاناتان کایسر، الهام گرفته از داستان واقعی Hadhads خواهد بود. خانواده حداد به عنوان پناهندگانی که از جنگ داخلی سوریه گریخته بودند، به کانادا نقل مکان کردند، در آنتیگونیش، نوا اسکوشیا مستقر شدند و مغازه شکلات فروشی Peace by Chocolate را تاسیس کردند.

کانادا در اکسپو 2020 دبی

موضوع نمایشگاه 2020 کانادا، آینده در ذهن، به عنوان بستری برای ارتقای فرصت‌های تجارت، سرمایه‌گذاری، آموزش، گردشگری و مهاجرت از سراسر استان‌ها، قلمروها و شهرهای کانادا و در تمام بخش‌های جامعه عمل می‌کند. مشارکت کانادا، رهبری کانادا را در بخش‌های کلیدی، از جمله هوش مصنوعی (AI)، روباتیک، آموزش، دیجیتالی‌سازی، پزشکی از راه دور، فناوری پاک، کشاورزی، علوم بهداشتی، هوافضا و موارد دیگر برجسته می‌کند. رویکرد کانادا به اکسپو 2020 دبی از ارزش‌های اصلی ما در زمینه تنوع، شمول، حقوق بشر و برابری جنسیتی به‌عنوان پایه‌ای برای ساختن کشوری مرفه و فراگیر الهام گرفته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.