کانادا روز جهانی مهاجران را جشن می گیرد

[ad_1] بیانیه شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند. : اتاوا، 18 دسامبر 2021-شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم

کد خبر : 144246
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کانادا روز جهانی مهاجران را جشن می گیرد

[ad_1]

بیانیه

اتاوا، 18 دسامبر 2021-شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند. :

«تا زمانی که به یاد داریم، آزادی حرکت برای انسان‌ها کیفیت زندگی بهتری برای برآوردن نیازهای در حال تغییرشان فراهم کرده است. در این روز جهانی مهاجر، ما به دوستان و متحدان خود در سرتاسر جهان می‌پیوندیم تا برای جشن، ترویج و حمایت از حقوق بشر و آزادی‌های اساسی همه مهاجران گرد هم آییم.

در سرتاسر جهان، مهاجران به طور نامتناسبی تحت تأثیر این بیماری همه‌گیر قرار گرفته‌اند، با این حال تازه‌واردان به کانادا نیز کمک زیادی به واکنش ما به آن کرده‌اند، از مراقبت از سالمندان گرفته تا قرار دادن غذا روی میزهایمان. کانادایی ها می دانند که تازه واردان نقشی کلیدی در موفقیت کشور ما ایفا می کنند – جوامع ما را غنی می کنند، از اقتصاد ما حمایت می کنند و آینده ما را تضمین می کنند.

همزمان با گرامیداشت روز جهانی مهاجران، کانادا کمپین جهانی رسانه های اجتماعی “آن جامعه را می طلبد” رهبری می کند و طیف گسترده ای از شرکا را برای به اشتراک گذاشتن داستان های مثبت در مورد کمک های باورنکردنی مهاجران درگیر می کند. علاوه بر این، کانادا به عنوان قهرمان پیمان جهانی مهاجرت، به کمک کشورهای سراسر جهان در اتخاذ سیستم های مهاجرتی منظم و مدیریت شده ادامه خواهد داد.

ما با هم می‌توانیم جوامع متنوعی بسازیم که جوامعی با استقبال و فراگیر را برای همه تقویت کنند. با توجه به اینکه میلیون ها نفر در سراسر جهان در حال حرکت هستند، کانادا به همکاری با شرکای بین المللی ما برای محافظت از حقوق آنها و جشن گرفتن کمک های آنها ادامه خواهد داد.”

مخاطب

برای کسب اطلاعات بیشتر (فقط رسانه ای) لطفا با:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.