کانادا دو ماموریت نظامی بین المللی را برای حمایت از امنیت و ثبات بین المللی تمدید می کند

[ad_1] 31 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا در محیط امنیتی جهانی امروز، دولت کانادا اهمیت حیاتی ادامه مشارکت در عملیات چند ملیتی در سراسر جهان را برای حمایت از ثبات و امنیت بین‌المللی درک می‌کند. به همین منظور، آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز اعلام کرد که دولت کانادا

کد خبر : 186223
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
کانادا دو ماموریت نظامی بین المللی را برای حمایت از امنیت و ثبات بین المللی تمدید می کند

[ad_1]

31 مارس 2022 – اتاوا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

در محیط امنیتی جهانی امروز، دولت کانادا اهمیت حیاتی ادامه مشارکت در عملیات چند ملیتی در سراسر جهان را برای حمایت از ثبات و امنیت بین‌المللی درک می‌کند. به همین منظور، آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، امروز اعلام کرد که دولت کانادا دو مأموریت نیروهای مسلح بین‌المللی کانادا (CAF) – عملیات IMPACT و عملیات PRESENCE – را تا مارس 2023 تمدید می‌کند.

از سال 2014، CAF از طریق عملیات IMPACT، به رویکرد کل دولت کانادا برای پیشبرد صلح و ثبات در خاورمیانه، که شامل حمایت های توسعه و بشردوستانه نیز می شود، کمک نظامی کرده است. امروز دولت اعلام کرد که این عملیات به مدت یک سال تا 31 مارس 2023 تمدید شده است.

عملیات IMPACT

این تمدید یک ساله به CAF اجازه می دهد تا به ایفای نقش مهم در عراق، اردن و لبنان ادامه دهد و به حمایت از صلح و امنیت کمک کند. به عنوان بخشی از ائتلاف جهانی علیه داعش و ماموریت ناتو در عراق، CAF به همکاری با شرکا و متحدان خود برای تضمین شکست پایدار داعش و ارتقای ثبات منطقه ادامه خواهد داد. تمدید عملیات IMPACT همچنین به CAF اجازه می دهد تا به ارائه کمک های آموزشی و ظرفیت سازی به نیروهای امنیتی عراق، نیروهای مسلح اردن و نیروهای مسلح لبنان ادامه دهد.

حضور CAF در خاورمیانه از نیروهای امنیتی شرکای منطقه ای حمایت می کند و امنیت در منطقه را بهبود می بخشد. واکنش بین المللی علیه داعش رنج بسیاری از جمعیت های آسیب پذیر را کاهش داده است. ما همچنان در کنار شرکا و متحدان خود برای کمک به ایجاد امنیت و ثبات در منطقه خواهیم ایستاد.

عملیات حضور

عملیات PRESENCE، کمک CAF به استراتژی عملیات صلح دولت کانادا (سازمان ملل متحد)، امروز دولت تمدید یک ساله این ماموریت را تا 31 مارس 2023 اعلام کرد.

این تمدید، CAF را قادر می سازد تا به حمایت از استراتژی عملیات صلح سازمان ملل متحد کانادا از طریق مشارکت مستمر قابلیت های نظامی کلیدی در ماموریت های حافظ صلح سازمان ملل ادامه دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.