کانادا دو سال موفقیت آمیز به عنوان مهمان افتخاری کشور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به پایان رساند.

[ad_1] فرانکفورت، آلمان، 24 اکتبر 2021 امروز ، کانادا دو سال بی سابقه خود را به عنوان کشور میهمان افتخار در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به پایان می رساند. نمایندگان کانادایی با شرکت در مراسم تحویل طومار مهمان افتخار ، طومار نمایشگاه کتاب فرانکفورت را با نمایندگان کشور ورودی مهمان افتخار ، اسپانیا ، مبادله کردند.

کد خبر : 120330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کانادا دو سال موفقیت آمیز به عنوان مهمان افتخاری کشور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به پایان رساند.

[ad_1]

فرانکفورت، آلمان، 24 اکتبر 2021

امروز ، کانادا دو سال بی سابقه خود را به عنوان کشور میهمان افتخار در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به پایان می رساند. نمایندگان کانادایی با شرکت در مراسم تحویل طومار مهمان افتخار ، طومار نمایشگاه کتاب فرانکفورت را با نمایندگان کشور ورودی مهمان افتخار ، اسپانیا ، مبادله کردند. کانادا توسط کارولین فورتین، رئیس CanadaFBM2021، کنسرسیومی که توسط صنعت انتشارات کانادا برای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه ادبی و مشارکت ناشران کانادایی ایجاد شده است، نمایندگی شد. اسپانیا توسط ماریا خوزه گالوز، وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا، مدیر کل کتاب و ترویج کتابخوانی نمایندگی شد.

مراسم تحویل شامل بحثی تعدیل شده بین دو نویسنده برجسته، دنی لافریر کانادایی و مانوئل ویلاس اسپانیایی بود. این زوج درباره کتاب‌های خود بحث کردند و از طریق موضوعات مشترک در نوشته‌های دو نویسنده، پیوندهایی بین دو کشور ایجاد کردند. در طول این رویداد، کانادا از اسپانیا و همچنین مهمان افتخاری اسلوونی در سال 2023 و مهمان افتخاری ایتالیا در سال 2024 برای حمایت آنها در تمدید سال مهمان افتخاری کانادا تشکر کرد.

پس از مواجهه با چالش قابل توجه COVID-19 و تمدید وظایف مهمان افتخاری از سال 2020 تا 2021، سازندگان کانادایی به این مناسبت دست زدند. امسال دور اول را با خود به همراه داشت، از جمله اولین غرفه مجازی مهمان افتخاری، که به مهمانان این فرصت را داد تا غرفه کانادا را از آسایش خانه خود تجربه کنند. این قطعه مکمل غرفه فیزیکی است که برای انعکاس غنای محیط طبیعی کانادا طراحی شده است که به عنوان الهام بخش برای نویسندگان و تصویرگران ما عمل می کند. این فضای دیجیتال تعاملی از ویژگی‌های نوآورانه‌ای از جمله صفحه‌نمایش بدون لمس، تعاملی با حضور سازندگان کانادایی، مکالمات ویدیویی با هیئت‌های ادبی، و صحنه‌ای برای رویدادهای زنده و اجراهای فرهنگی استفاده می‌کرد. این نمایشگاه همچنین به عنوان اولین بازدید رسمی دولتی توسط عالیجناب مری سیمون، فرماندار کل کانادا، که از سخنرانی در مراسم افتتاحیه در 19 اکتبر خوشحال بود، انجام شد.

Canada’s حضور موفق مهمان افتخاری خود را با چندین نکته برجسته که استعدادهای ادبی، هنرها، فرهنگ و مناظر کانادایی را در طول 2020-2021 در سراسر اروپا به نمایش گذاشت، به پایان می رساند. در مجموع ، 167 رویداد ادبی با 160 خالق و 219 رویداد فرهنگی با حضور 417 هنرمند در آلمان و به صورت آنلاین و همچنین در 50 شهر مختلف برگزار شد. با در کانون توجه سازندگان کانادایی، علاقه به محتوای تولید شده در کانادا افزایش یافت. با بیش از 350 عنوان ، تعداد کتابهای کانادایی ترجمه شده به آلمانی از انتظارات فراتر رفت. علاوه بر این، 58 نویسنده و تصویرگر کانادایی به صورت مجازی و حضوری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کردند. بیشتر برنامه نویسی کانادا هنوز برای مشاهده در دسترس است وب سایت Canadafbm2021 یا در صفحه YouTube آن، شامل پنج پنل نویسنده که با همکاری CBC/Radio-Canada تولید شده است:

چهل و نه رویداد و نصب کانادا تا سال 2021 و 2022 ادامه خواهد داشت. در حالی که ممکن است سال رسمی به پایان رسیده باشد ، ما از بازدیدکنندگان استقبال می کنیم تا از این پروژه ها و رویدادهایی که در داخل و اطراف آلمان اتفاق می افتد لذت ببرند. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت canadafbm2021.com/event-calendar.

کانادا از اینکه به عنوان کشور مهمان افتخاری معرفی شده است سپاسگزار است و مایل است از Frankfurter Buchemesse برای دعوت از سازندگان کانادایی برای مشارکت تشکر کند. نقش مهمان افتخاری کانادا نتیجه همکاری بین میراث کانادا، امور جهانی کانادا، دولت های استانی و منطقه ای، CBC/رادیو کانادا، گالری ملی کانادا، کتابخانه و آرشیو کانادا، هیئت ملی فیلم، مقصد کانادا، کشاورزی است. و Agri-Food Canada، Canada Council for the Arts، Telefilm Canada و Canada FBM2021. تعدادی دیگر از سازمانهای فرهنگی فدرال ، استانی و سرزمینی نیز در این طرح مشارکت دارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.