کانادا دستگیری نامزدهای سیاسی و رهبران جامعه مدنی در نیکاراگوئه را محکوم کرد

11 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: کانادا با محکوم کردن دستگیری خودسرانه نامزدهای سیاسی در نیکاراگوئه به سازمان ایالات متحده ، سازمان ملل ، نهادهای بین المللی حقوق بشر و اعضای جامعه بین المللی ملحق می شود.

کد خبر : 99459
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
کانادا دستگیری نامزدهای سیاسی و رهبران جامعه مدنی در نیکاراگوئه را محکوم کرد


11 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

کانادا با محکوم کردن دستگیری خودسرانه نامزدهای سیاسی در نیکاراگوئه به سازمان ایالات متحده ، سازمان ملل ، نهادهای بین المللی حقوق بشر و اعضای جامعه بین المللی ملحق می شود. دولت نیکاراگوئه نتوانسته است اصلاحات انتخاباتی معناداری را که به شدت مورد نیاز است پیاده کند و اکنون با این بازداشت های خودسرانه روند دموکراتیک را بیشتر فرسوده می کند.

ما در کنار مردم نیکاراگوئه در آرزوهای خود برای آینده عادلانه تر و دموکراتیک تر ، که شامل احترام اساسی به حقوق بشر ، آزادی رسانه ها و فرصتی برای انتخاب دموکراتیک خود در انتخابات آزاد ، عادلانه و شفاف است ، ایستاده ایم.

دولت نیکاراگوئه باید حقوق بشر و آزادی های اساسی مردم آن را مطابق قوانین بین المللی و قانون اساسی خود تضمین کند. باید به نهادهای بین المللی حقوق بشر اجازه داده شود تا فوراً به کشور بازگردند تا وضعیت را زیر نظر بگیرند و اطمینان حاصل کنند که دولت این مسئولیت های مهم را انجام می دهد.

کانادا خواستار آزادی فوری نامزدان سیاسی دستگیر شده ، زندانی یا بازداشت شده ، و همچنین آزادی همه زندانیان سیاسی ، و پایان دستگیری و آزار و اذیت رسانه های مستقل و بازیگران جامعه مدنی است. ما همچنان در تماس نزدیک با شرکای بین المللی خود هستیم.

کانادایی ها در نیکاراگوئه باید به طور منظم صفحه راهنمایی و مشاوره سفر ما را بررسی کنند ، گزارش های خبری محلی را زیر نظر داشته باشند و از توصیه های مقامات محلی پیروی کنند.

“در هر زمان ، کانادایی هایی که نیاز به کمک کنسولی اضطراری دارند می توانند با سفارت کانادا در کاستاریکا ، هندوراس و نیکاراگوئه در سان خوزه ، کاستاریکا به شماره +506 2242-4400 +50 یا مرکز مراقبت و پاسخگویی 24 ساعته و 24 ساعته امور جهانی کانادا در اتاوا تماس بگیرند. تماس با +1 613 996 8885 +1 جمع آوری یا با ارسال یک ایمیل به [email protected]. “

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.