کانادا در پروژه خورشیدی تحت رهبری جامعه در شمالی ترین کشور اول انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 5 آوریل 2022 فورت سورن، انتاریو منابع طبیعی کانادا دولت کانادا در پروژه‌های انرژی پاک تحت رهبری جامعه با مردم بومی سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای ایجاد کند که جایگزین سوخت‌های فسیلی و پیشبرد آشتی و تعیین سرنوشت خواهد شد. امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری بیش از 865000 دلار را

کد خبر : 188813
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۵۹
کانادا در پروژه خورشیدی تحت رهبری جامعه در شمالی ترین کشور اول انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

5 آوریل 2022 فورت سورن، انتاریو منابع طبیعی کانادا

دولت کانادا در پروژه‌های انرژی پاک تحت رهبری جامعه با مردم بومی سرمایه‌گذاری می‌کند تا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای ایجاد کند که جایگزین سوخت‌های فسیلی و پیشبرد آشتی و تعیین سرنوشت خواهد شد.

امروز، جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، سرمایه گذاری بیش از 865000 دلار را به فورت سورن First Nation برای یک پروژه خورشیدی برای کاهش نیاز به برق تولید شده توسط دیزل و افزایش قابلیت اطمینان سیستم های انرژی در منطقه دورافتاده شمال انتاریو اعلام کرد.

این پروژه همچنین به جامعه اجازه می دهد تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهد و در عین حال مزایای سلامتی و صرفه جویی در هزینه ها را به همراه داشته باشد. این نیروگاه برق تجدیدپذیر را از طریق یک نصب فتوولتائیک خورشیدی 290 کیلوولتی تولید خواهد کرد که انتظار می‌رود مصرف دیزل را در جامعه تا 400000 لیتر در سال کاهش دهد.

بودجه فدرال برای این پروژه از طریق برنامه انرژی پاک برای جوامع روستایی و دورافتاده منابع طبیعی کانادا تامین می شود. این برنامه 220 میلیون دلاری در تلاش است تا با استقرار و نمایش پروژه های انرژی تجدیدپذیر، تشویق بهینه سازی انرژی و ایجاد مهارت ها و ظرفیت های محلی، وابستگی به دیزل را در جوامع روستایی و دورافتاده کاهش دهد. این برنامه بخشی از برنامه سرمایه گذاری دولت در کانادا است که بیش از 180 میلیارد دلار در پروژه های حمل و نقل عمومی، زیرساخت های سبز، زیرساخت های اجتماعی، مسیرهای تجاری و حمل و نقل و جوامع روستایی و شمالی کانادا سرمایه گذاری می کند.

Fort Severn First Nation، دولت انتاریو و Hedgehog Technologies نیز با سرمایه گذاری کل نزدیک به 2.6 میلیون دلار به این پروژه کمک کردند.

طرح آب و هوای تقویت شده کانادا، محیط زیست سالم و اقتصاد سالم، تضمین می کند که کانادا در قدرت پاک در جهان پیشرو باقی خواهد ماند. کانادا 300 میلیون دلار اضافی را طی پنج سال سرمایه گذاری می کند تا به جوامع روستایی، دورافتاده و بومی که در حال حاضر متکی به سوخت های فسیلی هستند، کمک کند تا تا سال 2030 به انرژی پاک و قابل اعتماد تبدیل شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.