کانادا در تلاشهای Guelph صرفه جویی در انرژی سرمایه گذاری می کند

27 ژوئیه 2021 گولف ، منابع طبیعی انتاریو کانادا بهبود بهره وری انرژی در جوامع ما بخش مهمی از ابزار ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوا است. این امر به ما کمک می کند تا از اهداف پاریس فراتر برویم ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را در محل زندگی و کار مردم

کد خبر : 99185
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۲
کانادا در تلاشهای Guelph صرفه جویی در انرژی سرمایه گذاری می کند


27 ژوئیه 2021 گولف ، منابع طبیعی انتاریو کانادا

بهبود بهره وری انرژی در جوامع ما بخش مهمی از ابزار ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوا است. این امر به ما کمک می کند تا از اهداف پاریس فراتر برویم ، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را در محل زندگی و کار مردم کاهش دهیم و فرصت هایی را برای کانادایی ها فراهم آوریم تا بخشی از ساختن آینده ای پاک و مرفه باشند که هیچکس را پشت سر نگذارد.

لوید لانگفیلد ، نماینده پارلمان گولف ، به نمایندگی از سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، امروز از سرمایه گذاری 200 هزار دلاری به شهر گلف برای اجرای سیستم مدیریت انرژی در تأسیسات آن خبر داد. این شهر همچنین مبلغ 435،000 دلار در پروژه به مبلغ 635،000 دلار کمک می کند.

این سرمایه گذاری ها به گولف کمک می کند تا استاندارد ISO 50001 سیستم مدیریت انرژی را تا ژوئن 2023 در بیش از 100 ساختمان – مانند ایستگاه های آتش نشانی ، ساختمان های اداری ، اجتماعات و مراکز تفریحی – برای کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود بهره وری و عملکرد انرژی پیاده سازی کند.

ISO 50001 یک استاندارد داوطلبانه شناخته شده بین المللی است که بهره وری انرژی را در شیوه های مدیریت ادغام می کند تا برنامه سازمان یافته ای برای مدیریت انرژی به سازمان ها ارائه دهد. همچنین به سازمان ها کمک می کند تا ارزیابی و اولویت بندی اجرای فن آوری های جدید کارآمد انرژی را تعیین کنند.

بودجه فدرال از طریق برنامه منابع طبیعی کانادا برای بهره وری انرژی برای ساختمانها تأمین می شود ، که برای بهبود عملکرد انرژی ساختمانها و کاهش هزینه های انرژی طراحی شده است.

دولت از پروژه های زیرساخت سبز پشتیبانی می کند که مشاغل خوب و متوسط ​​را ایجاد می کند ، آینده کم کربن کانادا را پیش می برد و ما را تا سال 2050 به صفر صفر می رساند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.