کانادا در بازسازی انرژی عمیق برای واحدهای مسکونی سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 23 فوریه 2022 تورنتو، انتاریو منابع طبیعی کانادا هوای پاک، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: کمک به مردم برای ارتقای خانه‌های خود برای کارآمدتر شدن انرژی، با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و شغل‌های خوبی ایجاد می‌کند، در حالی که مطمئن می‌شود صاحب خانه‌ها در قبض‌های ماهانه خود صرفه‌جویی می‌کنند. امروز،

کد خبر : 170369
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
کانادا در بازسازی انرژی عمیق برای واحدهای مسکونی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

23 فوریه 2022 تورنتو، انتاریو منابع طبیعی کانادا

هوای پاک، مشاغل طبقه متوسط ​​و پول بیشتر در جیب کانادایی‌ها: کمک به مردم برای ارتقای خانه‌های خود برای کارآمدتر شدن انرژی، با تغییرات آب‌وهوایی مبارزه می‌کند و شغل‌های خوبی ایجاد می‌کند، در حالی که مطمئن می‌شود صاحب خانه‌ها در قبض‌های ماهانه خود صرفه‌جویی می‌کنند.

امروز، جولی دابروسین، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، از سرمایه گذاری بیش از 4.4 میلیون دلار برای خانه سازان کانادا خبر داد. انجمن (CHBA) برای فعال کردن بهره وری انرژی در بخش مسکونی در شهرداری های سراسر کانادا.

این پروژه برای بهسازی انرژی عمیق در خانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی چند واحدی کم‌مرتبه برای نشان دادن رویکردهای مختلفی که می‌تواند برای دستیابی به عملکرد آماده انرژی صفر خالص در واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار گیرد، بودجه تامین می‌کند. ساختمان‌های آماده با انرژی صفر خالص با سطوح کارایی بالا طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توانند حداقل به اندازه مصرف سالانه انرژی، با افزودن انرژی تجدیدپذیر تولید کنند.

CHBA بر یافتن مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌حل‌ها برای حداکثر 150 واحد مسکونی تمرکز خواهد کرد تا به یافتن رویکردهای بهینه برای مقاوم‌سازی خانه‌های صفر خالص کمک کند و توسعه کدهای انرژی را برای خانه‌های موجود، هدف قرار دادن کهن الگوهای ساختمانی در مناطق مختلف آب‌وهوایی و کسب‌وکارهای مختلف ارائه دهد. مدل ها.

بودجه فدرال از طریق زیرساخت سبز کانادا – برنامه ساختمان های کارآمد انرژی منابع طبیعی کانادا تامین می شود. این برنامه از توسعه و اجرای کدهای ساختمانی برای ساختمان‌های موجود و ساختمان‌های جدید آماده با انرژی صفر خالص از طریق پروژه‌های تحقیق، توسعه و نمایش پشتیبانی می‌کند.

از طریق برنامه هایی مانند این، دولت فدرال در حال ایجاد مشاغل پایدار، ساختن یک آینده انرژی پاک و ترسیم مسیری به سمت انتشار خالص صفر تا سال 2050 است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.