کانادا در اولین سالگرد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس تحریم های بیشتری وضع کرد

[ad_1] 9 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز اعلام کرد که تحریم های جدیدی تحت این قانون اعمال می شود قانون اقدامات ویژه اقتصادی در واکنش به نقض مداوم ، فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در بلاروس. این اقدامات جدید محدودیت هایی را

کد خبر : 93261
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کانادا در اولین سالگرد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس تحریم های بیشتری وضع کرد

[ad_1]

9 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

مارک گارنو ، وزیر امور خارجه ، امروز اعلام کرد که تحریم های جدیدی تحت این قانون اعمال می شود قانون اقدامات ویژه اقتصادی در واکنش به نقض مداوم ، فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در بلاروس. این اقدامات جدید محدودیت هایی را بر بخش های کلیدی اقتصاد بلاروس اعمال می کند و دسترسی بازیگران دولتی بلاروس به منابع مالی بین المللی را به حداقل می رساند. بخشهای مورد نظر شامل اوراق بهادار قابل انتقال و ابزارهای بازار پول ، تامین مالی بدهی ، بیمه و بیمه اتکایی ، فرآورده های نفتی و محصولات کلرید پتاسیم است. این اقدامات در راستای همبستگی با شرکای بین المللی انجام می شود.

از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس در آگوست 2020 ، که یک کمپین همراه با سرکوب سیستماتیک رای دهندگان از جمله خشونت های دولتی علیه معترضان ، فعالان و روزنامه نگاران به دنبال داشت ، یک سال می گذرد. از آن زمان ، بی عدالتی های شدید دولت بلاروس علیه مردم خود متوقف نشده است. رژیم به رهبری الکساندر لوکاشنکو همچنان مخالفان سیاسی را به چالش می کشد و سرکوب رسانه های مستقل تنها تشدید شده است. انحراف اجباری بی پروا از پرواز 4978 Ryanair برای دستگیری رومان پروتاسیویچ ، روزنامه نگار بلاروس و همراهش ، سوفیا ساپگا ، حمله ای بی پروا به رسانه های مستقل بود ، اما به دور از تنها حمله بود.

رژیم از گفت وگوی معنادار خودداری کرده است و هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه مایل است به دنبال راه حلی مسالمت آمیز و دموکراتیک برای بحران باشد وجود ندارد. به همین دلیل است که کانادا امروز اقداماتی را برای اعمال این تحریم های بیشتر انجام داده است.

این اقدامات فشار بیشتری بر رهبری بلاروس وارد خواهد کرد و سیگنال روشنی را به مردم بلاروس ارسال می کند که کانادا همچنان در تلاش های مداوم خود برای زندگی مسالمت آمیز و بدون ترس از آزار و شکنجه در جامعه باز و دموکراتیک است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.