کانادا در اوایل سال 2022 پذیرای بیش از 108000 مقیم دائم است

[ad_1] 31 مارس 2022 – اتاوا –مهاجرت با پیشبرد اقتصاد ما، رسیدگی به کمبود نیروی کار و تقویت جوامع ما به نفع همه کانادایی ها است. در پاسخ به حجم زیاد درخواست‌ها، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) عملیات خود را بهبود بخشیده است، منابعی را در جایی که بیشتر مورد نیاز است اضافه

کد خبر : 186066
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کانادا در اوایل سال 2022 پذیرای بیش از 108000 مقیم دائم است

[ad_1]

31 مارس 2022 – اتاوا –مهاجرت با پیشبرد اقتصاد ما، رسیدگی به کمبود نیروی کار و تقویت جوامع ما به نفع همه کانادایی ها است. در پاسخ به حجم زیاد درخواست‌ها، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) عملیات خود را بهبود بخشیده است، منابعی را در جایی که بیشتر مورد نیاز است اضافه می‌کند و فرآیندهایی را ساده می‌کند که به مشتریان تجربه‌ای را که انتظار دارند و شایسته آن هستند، ارائه می‌دهد.

امروز، محترم شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، اعلام کرد که IRCC از هدف خود برای اتخاذ 147000 تصمیم نهایی برای اقامت دائم در سه ماهه اول سال 2022 فراتر رفته است که تعداد تصمیمات نهایی را در همان دوره زمانی در سال 2021 دو برابر کرده است. با این تلاش ها، کانادا تاکنون از بیش از 108000 ساکن دائمی جدید در سال جاری استقبال کرده است.

علاوه بر این، کانادا با داشتن بیش از 210000 شهروند جدید کانادایی، از اهداف شهروندی خود برای 2021-2022 فراتر رفته است. IRCC خدمات خود را برای افرادی که می خواهند کانادایی شوند، مدرن و افزایش می دهد، از جمله ارائه آزمایش آنلاین، مراسم شهروندی مجازی، و یک ردیاب درخواست آنلاین برای به روز ماندن در پرونده های خود.

این دستاوردهای جدید نتیجه تعهد مستمر IRCC به بهبود خدمات مشتری است. IRCC بیش از نیم میلیون تصمیم گرفت و از بیش از 405000 مقیم دائم جدید در سال 2021 استقبال کرد که بیشترین تعداد تازه وارد در یک سال در تاریخ کانادا است. پس از یک سال رکورد برای مجوزهای تحصیلی در سال 2019، IRCC با نهایی کردن تقریبا 560000 درخواست مجوز تحصیل، خروجی خود را 32 درصد در سال 2021 افزایش داد. در همان سال، نزدیک به 169000 متقاضی – که یک عدد بی سابقه است – از وضعیت کارگری به اقامت دائم در کانادا گذر کردند.

با حمایت مالی اضافی 85 میلیون دلاری از به‌روزرسانی اقتصادی و مالی 2021، ما به تلاش‌های خود برای کاهش موجودی برنامه‌های کاربردی انباشته شده در طول همه‌گیری ادامه می‌دهیم. این بودجه مبتنی بر کارهایی است که قبلاً برای کاهش زمان انتظار انجام شده است، مانند استخدام کارکنان پردازش جدید، دیجیتالی کردن برنامه‌ها و تخصیص مجدد کار در میان دفاتر ما در سراسر جهان.

همانطور که ما در تلاش برای کاهش زمان پردازش برنامه هستیم، IRCC همچنان به ارائه اطلاعات معنی دار، به موقع و شفاف به مشتریان خود اختصاص دارد. امروز، وزیر همچنین به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای ابزار زمان‌های پردازش آنلاین IRCC اعلام کرد تا تخمین‌های دقیق‌تری از مدت زمان پردازش درخواست‌های مشتریان را ارائه دهد. اکثر خدمات اقامت دائم و شهروندی اکنون از زمان‌های پردازش پویا استفاده می‌کنند، با محاسبات به‌روز شده که هر هفته بر اساس داده‌های 6 ماه گذشته ارسال می‌شوند. بر اساس داده‌های 8 یا 16 هفته گذشته، زمان‌های پردازش پویا برای خدمات اقامت موقت در حال حاضر برقرار است.

این تغییرات اطلاعات واقعی و به روز را برای مشتریان فراهم می کند و حجم برنامه های در حال پردازش و همچنین آخرین واقعیت های عملیاتی را منعکس می کند. آنها به کسانی که می خواهند برای زندگی، کار و تحصیل به کانادا بیایند این امکان را می دهند تا بر اساس جدول زمانی دقیق تری برنامه ریزی کنند. ما به کار خود برای دیجیتالی کردن و مدرن کردن نحوه ارائه برنامه‌ها و خدمات خود ادامه می‌دهیم تا کانادا بتواند همچنان مقصد انتخابی برای مردم در سراسر جهان باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.