کانادا حمایت نظامی و سایر موارد را برای امنیت اوکراین گسترش داده و گسترش می دهد

[ad_1] 26 ژانویه 2022 – اتاوا، کانادا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا کانادا در حمایت از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین ثابت قدم است. کانادا از تهدیدها و افزایش نظامی روسیه در داخل و اطراف اوکراین نگران است و آن را محکوم می کند. کانادا همچنان به یک راه حل دیپلماتیک متعهد

کد خبر : 161224
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۴۸
کانادا حمایت نظامی و سایر موارد را برای امنیت اوکراین گسترش داده و گسترش می دهد

[ad_1]

26 ژانویه 2022 – اتاوا، کانادا – دفاع ملی / نیروهای مسلح کانادا

کانادا در حمایت از حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال اوکراین ثابت قدم است. کانادا از تهدیدها و افزایش نظامی روسیه در داخل و اطراف اوکراین نگران است و آن را محکوم می کند. کانادا همچنان به یک راه حل دیپلماتیک متعهد است و همچنان از روسیه می خواهد تا تنش زدایی کند و در گفتگوی معنادار شرکت کند. هرگونه تجاوز بیشتر از سوی روسیه با عواقب قوی روبرو خواهد شد و کانادا به همکاری با متحدان و شرکای خود برای پاسخی هماهنگ ادامه می دهد.

امروز، محترم آنیتا آناند، وزیر دفاع ملی، و محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، به نخست وزیر جاستین ترودو و معاون نخست وزیر کریستیا فریلند پیوستند تا مبلغ 340 میلیون دلار را برای حمایت فوری از اوکراین و برای تمدید و توسعه آن اعلام کنند. عملیات UNIFIER، مأموریت آموزش نظامی و ظرفیت سازی نیروهای مسلح کانادا در اوکراین.

این تمدید و گسترش حضور نظامی کانادا در حمایت از اوکراین تضمین خواهد کرد که اعضای نیروهای مسلح کانادا (CAF) تا پایان مارس 2025 به ارائه آموزش نظامی و راهنمایی پیشرفته به نیروهای امنیتی اوکراین ادامه خواهند داد. در روزهای آینده 60 سرباز اضافی در اوکراین مستقر خواهند شد تا به حدود 200 زن و مردی که در حال حاضر در زمین حضور دارند ملحق شوند، با توانایی افزایش تعداد کل به 400 پرسنل CAF. CAF همچنین با سازمان امنیت کانادا در مورد اقداماتی برای حمایت از همکاری اطلاعاتی پیشرفته و امنیت سایبری و عملیات سایبری همکاری خواهد کرد. این افزایش حمایت به اوکراین کمک خواهد کرد تا امنیت و توانایی خود را برای دفاع از خود در برابر طیف وسیعی از تهدیدات تقویت کند.

از سال 2015، نیروهای کانادایی بیش از 600 دوره آموزشی برگزار کرده اند و نزدیک به 33000 پرسنل نظامی و امنیتی اوکراینی را در طیفی از مهارت های تاکتیکی و نظامی پیشرفته آموزش داده اند. علاوه بر این، پرسنل غیرنظامی و نظامی وزارت دفاع ملی و CAF از عناصر کلیدی فرآیند اصلاحات دفاعی اوکراین، مانند پاسخگویی دموکراتیک و نظارت غیرنظامی بر نهادهای دفاعی و امنیتی، حمایت می‌کنند.

گسترش و گسترش دامنه عملیات UNIFIER در یک تلاش هماهنگ در کنار تلاش‌های دیپلماتیک وزیر جولی و امور جهانی کانادا برای بازدارندگی و کاهش تنش‌ها از فعالیت‌های تهاجمی و بی‌ثبات‌کننده روسیه در داخل و اطراف اوکراین تکمیل و انجام خواهد شد. برای این منظور، دولت همچنین اعلام کرد که کانادا در حال ایجاد یک تیم اقدام بر اساس امور جهانی کانادا برای حمایت از هماهنگی بیشتر تلاش‌های ادارات فدرال در حمایت از صلح و امنیت در اوکراین است. ظرفیت دیپلماتیک موجود نیز با کارشناسان موضوعی اضافی در زمینه هایی مانند اصلاحات در بخش امنیتی، مدیریت درگیری، اصلاحات دموکراتیک، خدمات کنسولی و دیپلماسی تقویت خواهد شد. با این منابع اضافی در اتاوا و سفارت کانادا در کیف، اوکراین، کانادا می‌تواند به ارزیابی و پاسخگویی به وضعیت جاری و در حال تشدید ادامه دهد.

علاوه بر این، کانادا 50 میلیون دلار برای توسعه و کمک های بشردوستانه و همچنین حمایت اضافی برای برنامه عملیات صلح و ثبات برای حمایت از اصلاحات بخش امنیتی اوکراین و بهبود ظرفیت نهادهای بخش امنیتی این کشور ارائه خواهد کرد. کانادا همچنین تجهیزات نظامی غیر کشنده را در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.

اعلامیه امروز نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر کانادا به اوکراین و مردم آن از طریق این کمک تقویت شده برای کمک به آنها در توانایی دفاع از خود است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.