کانادا حمایت شهرک سازی را برای اوکراینی هایی که به کانادا می آیند گسترش می دهد

[ad_1] 30 مارس 2022 – اتاوا –کانادا بر تعهد خود برای استقبال از اوکراینی‌ها و خانواده‌هایشان و ایجاد پناهگاه امن تا زمانی که جنگ در کشورشان ادامه دارد، ثابت قدم است. اما سفر آنها با ورود به کانادا به پایان نمی رسد و ما در تلاش هستیم تا پس از ورود اوکراینی ها، حمایت های

کد خبر : 185713
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۵
کانادا حمایت شهرک سازی را برای اوکراینی هایی که به کانادا می آیند گسترش می دهد

[ad_1]

30 مارس 2022 – اتاوا –کانادا بر تعهد خود برای استقبال از اوکراینی‌ها و خانواده‌هایشان و ایجاد پناهگاه امن تا زمانی که جنگ در کشورشان ادامه دارد، ثابت قدم است. اما سفر آنها با ورود به کانادا به پایان نمی رسد و ما در تلاش هستیم تا پس از ورود اوکراینی ها، حمایت های بیشتری را ارائه دهیم.

شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، اعلام کرد که کانادا برای کمک به اوکراینی‌ها برای اسکان در جوامع جدیدشان، حمایت موقت فدرال ارائه می‌کند. خدمات برنامه اسکان، که معمولاً فقط برای ساکنان دائمی در دسترس است، به زودی تا 31 مارس 2023 برای ساکنان موقت کانادا که واجد شرایط مجوز کانادا-اوکراین برای سفر اضطراری (CUAET) هستند، تمدید خواهد شد. این یک اقدام موقت خارق‌العاده با هدف حمایت از اوکراینی‌هایی است که از طریق این مسیر ویژه و سریع برای اقامت موقت وارد می‌شوند. خدمات کلیدی که برای اوکراینی‌ها به محض استقرار در جوامع جدیدشان در دسترس خواهد بود عبارتند از

  • آموزش زبان
  • اطلاعات در مورد و جهت گیری برای زندگی در کانادا، مانند کمک به ثبت نام کودکان در مدرسه
  • اطلاعات و خدمات برای کمک به دسترسی به بازار کار، از جمله مشاوره، شبکه سازی، مشاوره، توسعه مهارت ها و آموزش
  • فعالیت هایی که باعث ارتقای ارتباط با جوامع می شود
  • ارزیابی سایر نیازهای اوکراینی ها و ارجاع به آژانس های مربوطه
  • خدماتی که نیازهای زنان، سالمندان، جوانان و LGBTQ2+ را هدف قرار می دهد
  • سایر پشتیبانی های تسویه حساب موجود از طریق برنامه تسویه حساب

خدمات تسویه حساب از طریق بیش از 550 آژانس در سراسر کانادا ارائه می شود. دولت کانادا به همکاری نزدیک با استان ها و مناطقی که برای حمایت از اوکراینی هایی که وارد کانادا می شوند بسیج می شوند، ادامه خواهد داد. آنها نقش کلیدی در کمک به ساکنان موقت از طریق اسکان و خدمات اجتماعی دارند.

از اوایل آوریل 2022، صلیب سرخ کانادا، در حمایت از دولت کانادا، خدمات ورود را در فرودگاه های بین المللی تورنتو، ادمونتون و ونکوور ارائه خواهد کرد. این پشتیبانی شامل ارائه خدمات ترجمه و همچنین اطلاعات به زبان انتخابی آنها برای کمک به ارتباط اوکراینی ها با خدمات دولتی و اجتماعی است.

ما همچنین میز حکومتداری همکاری بین بخشی را در اوکراین ایجاد کرده ایم که رهبری بخش شهرک سازی، نمایندگان استانی و منطقه ای، کنگره کانادای اوکراین، صلیب سرخ کانادا، شرکای فدرال و سایر ذینفعان را گرد هم می آورد. این جدول ارتباط و همکاری در پاسخ اوکراین را تسهیل می کند و به تریاژ تدارکات برای کمک های نقدی و داوطلبان کمک می کند.

IRCC افراد خاصی را که در معرض خطر پایینی هستند از ارائه بیومتریک به صورت موردی و بنا به صلاحدید تصمیم گیرنده معاف می کند. بیومتریک در حال حاضر قبل از ورود به کانادا برای اکثر اتباع اوکراینی الزامی است. IRCC برای مدیریت هویت و اطمینان از یکپارچگی برنامه های ویزای کانادا به بیومتریک متکی است. مجموعه بیومتریک جزء ضروری فرآیند غربالگری امنیتی برای محافظت از ایمنی و امنیت کانادایی ها و اتباع اوکراینی هنگام ورود به خاک کانادا است. تسهیل الزامات بیومتریک تضمین می کند که اتباع اوکراینی در اسرع وقت و با خیال راحت وارد کانادا می شوند.

سرویس کانادا با شرکای ارائه خدمات همکاری می کند تا به تازه واردان اوکراینی اطلاعاتی درباره برنامه ها و خدمات دولت کانادا، به ویژه شماره بیمه اجتماعی (SIN)، از جمله از طریق کلینیک های SIN که در مکان های مناسب ارائه می شود، ارائه دهد. برای کمک به ارتباط تازه واردان اوکراینی با مشاغل موجود، دولت همچنین صفحه وب Job Bank’s Jobs for Ukraine را در 17 مارس 2022 راه اندازی کرد که شامل یک برگه اطلاعات به زبان اوکراینی بود. از زمان راه اندازی آن، این سایت نزدیک به 96000 بار مشاهده شده است.

کانادایی ها برای کمک به اوکراینی ها گام برداشته اند. ما با هم و با شرکای خود، از اوکراینی‌ها در جوامع خود استقبال خواهیم کرد و حمایت‌هایی را که برای پیشرفت نیاز دارند، ارائه خواهیم کرد، تا زمانی که بتوانند با خیال راحت به خانه بازگردند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.