کانادا حمایت خود را با هدف بهبود سلامت و حقوق زنان و دختران اعلام می کند

[ad_1] 24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا همه‌گیری COVID-19 تأثیر عمیقی بر سیستم‌های بهداشتی در همه جا گذاشته است و به طور نامتناسبی بر زنان و دختران در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. برای کاهش این تأثیر، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی

کد خبر : 133813
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
کانادا حمایت خود را با هدف بهبود سلامت و حقوق زنان و دختران اعلام می کند

[ad_1]

24 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

همه‌گیری COVID-19 تأثیر عمیقی بر سیستم‌های بهداشتی در همه جا گذاشته است و به طور نامتناسبی بر زنان و دختران در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. برای کاهش این تأثیر، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، در 27 شرکت کرد.هفتم کنفرانس کانادایی در مورد بهداشت جهانی که در آن وی بودجه 325 میلیون دلاری را برای یازده پروژه با شرکای بهداشتی کانادایی اعلام کرد. این بخشی از تعهد ده ساله کانادا به سلامت و حقوق جهانی است. این سرمایه گذاری که در طول پنج تا هفت سال پخش می شود، به شرکای کلیدی کمک می کند تا دسترسی به خدمات ضروری را افزایش دهند، همچنین برابری جنسیتی را ارتقاء بخشد و ساختارهای تصمیم گیری را که نابرابری را تقویت و تداوم می بخشد، با تمرکز بر کشورهای جنوب صحرای آفریقا تغییر دهد.

کانادا اکنون بیش از هر زمان دیگری متعهد به اجرای سیاست کمک بین المللی فمینیستی ما است. این سیاست، زنان و دختران را در مرکز تلاش‌های توسعه‌ای خود قرار می‌دهد – از جمله با اطمینان از اینکه سیستم‌های بهداشتی نیازهای آنها را از طریق حمایت از سلامت و حقوق همه جانبه جنسی و باروری (SRHR) برآورده می‌کنند.

پروژه های تامین شده بر SRHR و بهبود کیفیت و دسترسی زنان، نوجوانان و کودکان به خدمات بهداشتی یکپارچه تمرکز خواهند کرد. دسترسی به SRHR برای پیشبرد سلامت، برابری جنسیتی، حقوق بشر، و توانمندسازی زنان و دختران نوجوان حیاتی است. وقتی این تمرکز از بین می رود، تعداد مرگ و میر مادران افزایش می یابد، دختران نوجوان بیشتری ترک تحصیل می کنند و زنان حق خود را برای مشارکت یکسان در همه جنبه های جامعه از دست می دهند.

سرمایه‌گذاری امروز شرکای کلیدی را قادر می‌سازد تا از کودکان، نوجوانان، زنان و دختران به حاشیه رانده‌شده با خدمات جامع سلامت جنسی و باروری و حقوق به عنوان اجزای اصلی خدمات بهداشتی ضروری حمایت کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.