کانادا حمایت از یک انجمن ، مرکز فرهنگی و تفریحی جدید برای سالمندان در ونکوور جنوبی را تأیید کرد

[ad_1] ونکوور جنوبی ، بریتیش کلمبیا ، 12 آگوست 2021-دولت کانادا در این زمان بی سابقه سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی ناشی از COVID-19 ادامه می دهد. امروز ، هارجیت سججان ، وزیر دفاع ملی و نماینده پارلمان ونکوور

کد خبر : 92616
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کانادا حمایت از یک انجمن ، مرکز فرهنگی و تفریحی جدید برای سالمندان در ونکوور جنوبی را تأیید کرد

[ad_1]

ونکوور جنوبی ، بریتیش کلمبیا ، 12 آگوست 2021-دولت کانادا در این زمان بی سابقه سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های محلی برای رفع نیازهای جوامع ، افزایش کیفیت زندگی و حمایت از بهبود اقتصادی ناشی از COVID-19 ادامه می دهد.

امروز ، هارجیت سججان ، وزیر دفاع ملی و نماینده پارلمان ونکوور جنوبی ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ، و عبادت وی کندی استوارت ، شهردار ونکوور ، از حمایت از یک مرکز جدید سالمندان خبر دادند. برای برآوردن نیازهای روزافزون محله به تسهیلاتی که به برنامه های اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در ونکوور جنوبی اختصاص داده شده است.

مساحت مرکز جدید سالمندان برای به حداکثر رساندن برنامه نویسی تقریباً 10000 فوت مربع است و در مجاورت مرکز اجتماعی Sunset موجود قرار دارد. این تسهیلات جدید شامل اتاقهای انعطاف پذیر چند منظوره ، دو اتاق فعالیت ، یک اتاق تناسب اندام ، آشپزخانه تجاری ، لابی و کافه ، یک سالن استراحت ، و همچنین فضاهای بیرونی برای پیاده روی ، باغبانی و گردهمایی است. این مرکز همچنین شامل فضاهای حمایتی مانند ادارات ، پذیرایی ، انبار ، سرویس های بهداشتی و اتاق های سرویس می شود. این مرکز جدید از سالمندان در هر سنی با طیف گسترده ای از علایق ، توانایی ها ، فرهنگ ها و زبان ها استقبال می کند.

دولت کانادا در اصل سرمایه گذاری بیش از 5.2 میلیون دلار را در این پروژه از طریق برنامه زیرساخت های سرمایه گذاری در کانادا ، فرهنگ ، و زیرساخت های تفریحی تأیید کرده است. بودجه فدرال منوط به توافق نامه مشارکت است که توسط هر دو طرف امضا شده است. شهر ونکوور 4.0 میلیون دلار برای این پروژه اختصاص می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.