کانادا جشن پلاتینیوم والاحضرت ملکه الیزابت دوم را در سال 2022 جشن می گیرد

[ad_1] اتاوا، 6 فوریه 2022 امروز، دولت کانادا به مناسبت هفتادمین سالگرد به سلطنت رسیدن ملکه الیزابت دوم، جشن‌های پلاتینیوم را برای ملکه الیزابت دوم برگزار می‌کند. در طول سال، رویدادهایی برای گرامیداشت سلطنت اعلیحضرت و تجلیل از دستاوردهای کانادا در هفت دهه گذشته برگزار خواهد شد. حمایت از پروژه های اجتماعی کانادایی ها در

کد خبر : 166106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
کانادا جشن پلاتینیوم والاحضرت ملکه الیزابت دوم را در سال 2022 جشن می گیرد

[ad_1]

اتاوا، 6 فوریه 2022

امروز، دولت کانادا به مناسبت هفتادمین سالگرد به سلطنت رسیدن ملکه الیزابت دوم، جشن‌های پلاتینیوم را برای ملکه الیزابت دوم برگزار می‌کند.

در طول سال، رویدادهایی برای گرامیداشت سلطنت اعلیحضرت و تجلیل از دستاوردهای کانادا در هفت دهه گذشته برگزار خواهد شد.

حمایت از پروژه های اجتماعی

کانادایی ها در جوامعی از ساحل به ساحل به ساحل دیگر دعوت می شوند تا جشن جشن را به روش های منحصر به فرد خود جشن بگیرند. Canadian Heritage به حمایت از پروژه های اجتماعی که جشن پلاتینیوم را جشن می گیرند، کمک خواهد کرد. یک دوره درخواست در حال انجام است و در 22 فوریه 2022 بسته می شود. فهرست فعالیت های تأمین شده از سراسر کشور اواخر بهار امسال اعلام خواهد شد.

از نشان جشنواره کانادا رونمایی شد

اکنون می توانید به نشان پلاتینیوم کانادایی که توسط اداره هرالدیک کانادا طراحی شده است، نگاهی بیندازید. کانادا مفتخر است که نشان منحصر به فرد خود را در جشن جشن پلاتینیوم ارائه دهد. برای مشاهده و اطلاعات بیشتر در مورد نشان کانادا به وب سایت Jubilee مراجعه کنید.

سکه ها و تمبرهای یادبود

امروز، شرکای فدرال از کمک های یادبود خود برای هفتادمین سالگرد الحاق اعلیحضرت به تاج و تخت رونمایی می کنند.

پست کانادا از تمبر یادبود خود با نمایه کلاسیک ملکه که توسط آرنولد ماشین مجسمه سازی شده است رونمایی می کند. اغلب در تمبرهای بریتانیایی استفاده می شود، این اولین بار است که از این نمایه کلاسیک بر روی تمبرهای کانادایی استفاده می شود.

ضرابخانه سلطنتی کانادا و ضرابخانه سلطنتی با انتشار یک مجموعه دو سکه ای ویژه، برای جشن جشن جشن می گیرند. هر مؤسسه یک سکه نقره ای خوب یک اونسی تولید کرده است که دارای طراحی منحصر به فردی است که روح این مناسبت تاریخی را به تصویر می کشد.

رویدادهای سراسر کشور

جشن پلاتینیوم به طرق مختلف در طول سال جشن گرفته می شود.

در بهار، بنرهای یادبودی با رنگ‌های جشن در امتداد بلوار کنفدراسیون، مسیر تشریفاتی کانادا در مرکز شهر اتاوا-گاتینو، و همچنین در مکان‌هایی در سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

در 2 ژوئن، در جشن تاجگذاری اعلیحضرت، ساختمانهای فدرال نمادین در سراسر کشور نورافشانی خواهند شد.

نورهای شمالی 2022، یک نمایش صدا و نور که هر تابستان در پارلمان هیل برگزار می شود، همچنین بخش جدیدی را به مناسبت این سالگرد مهم ارائه می دهد.

Canadian Heritage نمایشگاهی با عنوان ارائه خواهد کرد ملکه و کانادا در اتاوا در تراس Château Laurier. این نمایشگاه در طول تابستان با تصاویری از اعلیحضرت از هفت دهه گذشته برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، معاون فرمانداران و کمیساریای سرزمینی به افتخار 70 سال خدمات اختصاصی اعلیحضرت باغ هایی را در سراسر کشور وقف خواهند کرد. این باغ ها در تابستان 2022 رونمایی خواهند شد.

وب سایت جوبیل

هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با 70 سال خدمت حضرتعالی و رابطه ایشان با کشورمان به وب سایت Jubilee مراجعه کنید. رویدادهای سالگرد در طول سال اضافه خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آخرین اخبار مربوط به جشن پلاتین و تاج سلطنتی کانادا را دریافت کنید و با استفاده از کلمه کلیدی #PlatinumJubilee به جشن های این نقطه عطف تاریخی بپیوندید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.