کانادا تحریم های بیشتری را علیه افراد مرتبط با رژیم نظامی میانمار اعمال می کند

[ad_1] 31 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا با رسیدن به سالگرد یک سالگی کودتا در میانمار، وضعیت سیاسی و انسانی این کشور همچنان تأثیرات قابل توجهی بر آسیب پذیرترین قشر در سراسر منطقه دارد و همچنان تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است. به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر نقض وحشتناک

کد خبر : 163360
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
کانادا تحریم های بیشتری را علیه افراد مرتبط با رژیم نظامی میانمار اعمال می کند

[ad_1]

31 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

با رسیدن به سالگرد یک سالگی کودتا در میانمار، وضعیت سیاسی و انسانی این کشور همچنان تأثیرات قابل توجهی بر آسیب پذیرترین قشر در سراسر منطقه دارد و همچنان تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر نقض وحشتناک قوانین بشردوستانه، تشدید خشونت‌ها، و عدم پیشرفت ملموس در جهت حل مسالمت‌آمیز، کانادا در حال انجام اقدامات هماهنگ با شرکای بین‌المللی و متحدان خود برای بازخواست ناقضان حقوق بشر در میانمار است.

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز در واکنش به بی‌توجهی مداوم ارتش میانمار به حقوق بشر مردم میانمار و درخواست آنها برای دموکراسی، تحریم‌های بیشتری را علیه سه فرد تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه) اعلام کرد. این تحریم‌ها اعضای ارشد رژیم را هدف قرار می‌دهند که از نقش خود برای سوء استفاده از حاکمیت قانون و حذف مخالفان سیاسی استفاده می‌کنند و در نتیجه به نقض شدید صلح بین‌المللی و وخامت اوضاع امنیتی کمک می‌کنند.

یک سال پس از کودتا، رژیم نظامی هیچ نشانه ای از تغییر مسیر از خود نشان نداده است. اعلامیه کانادا در مورد اقدامات اضافی در حال هماهنگی با اقدامات بریتانیا و ایالات متحده است و بر عزم جمعی جامعه بین‌المللی برای اعمال فشار بیشتر بر ارتش برای آغاز گفت‌وگوهای سیاسی واقعی و فراگیر برای پایان دادن به بحران تاکید می‌کند. آنها همچنین درخواست کانادا از همه کشورها را برای تعلیق همه پشتیبانی های عملیاتی از ارتش میانمار و توقف انتقال تسلیحات، مواد، تجهیزات دو منظوره و کمک های فنی به ارتش میانمار و نمایندگان آن تقویت می کنند. در مجموع، این اقدامات مانع از توانایی رهبری نظامی برای عملیات خواهد شد.

تحمیل این اقدامات با حمایت کانادا از نظم بین المللی مبتنی بر قوانین و صلح و امنیت بین المللی و همچنین با تعهد مستمر این کشور به حمایت از دموکراسی و پایان دادن به مصونیت از مجازات در میانمار مطابق درخواست مردم این کشور مطابقت دارد.

با اعلام امروز اقدامات اضافی، کانادا اکنون دارای 73 فرد و 58 نهاد است که تحت مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه) فهرست شده اند، که در مجموع 131 فهرست می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.