کانادا بیانیه های مشترک G7 در مورد تجارت و سرمایه گذاری ، کار اجباری و تجارت دیجیتال را تأیید می کند

[ad_1] 22 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا همکاری بین‌المللی در زمینه تجارت مبتنی بر قوانین برای حمایت از بهبود اقتصادی قوی، پایدار و فراگیر از همه‌گیری کووید-19 کلیدی است. امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین المللی ، در سومین نشست وزیران تجارت و

کد خبر : 119893
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کانادا بیانیه های مشترک G7 در مورد تجارت و سرمایه گذاری ، کار اجباری و تجارت دیجیتال را تأیید می کند

[ad_1]

22 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

همکاری بین‌المللی در زمینه تجارت مبتنی بر قوانین برای حمایت از بهبود اقتصادی قوی، پایدار و فراگیر از همه‌گیری کووید-19 کلیدی است.

امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین المللی ، در سومین نشست وزیران تجارت و سرمایه گذاری G7 ، که توسط لندن ، انگلستان ، به میزبانی آن ماری ترلیان ، وزیر امور خارجه بریتانیا در انگلستان برگزار شد ، شرکت کرد. تجارت بین المللی.

وزیر Ng در مورد همکاری G7 برای ارائه نتایج ملموس در دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی (MC12) و ایجاد پیشرفت در اصلاحات WTO پس از MC12 بحث کرد و بر کار مهم گروه اتاوا تأکید کرد. وی بار دیگر تاکید کرد که کانادا متعهد به همکاری با اعضای سازمان تجارت جهانی برای پایان دادن به مذاکرات در مورد یارانه های شیلات توسط MC12 است و بر اهمیت همکاری چندجانبه برای بهبود توانایی سیستم تجارت بین المللی برای پاسخگویی به شرایط اضطراری بهداشت عمومی تاکید کرد. این شامل اعمال نفوذ بیانیه WTO در مورد تجارت و بهداشت است که اکنون توسط بیش از 50 عضو سازمان تجارت جهانی پشتیبانی می شود و همکاری با یکدیگر برای اطمینان از اینکه در MC12 اولویت است. وزیر Ng همچنین G7 را تشویق کرد تا به پیشرفت در WTO در رسیدگی به مسائل نوظهور مانند تجارت و جنسیت، تجارت و محیط زیست و تجارت دیجیتال متعهد شود.

در موضوع تجارت و محیط زیست، وزیر Ng بر تعهد کانادا به مبارزه با تغییرات آب و هوایی و تقویت رشد پاک به روشی شفاف و قابل پیش بینی برای مشاغل و حمایت از تجارت باز و مبتنی بر قوانین تاکید کرد. او اعضا را تشویق کرد تا از ابتکارات فعلی WTO، مانند تجارت و بحث های ساختاری پایداری محیطی، حمایت کنند تا اطمینان حاصل شود که سیستم تجارت جهانی از اقدامات اعضای G7 برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی حمایت می کند.

در جلسه تجارت آزاد و منصفانه با تمرکز بر کار اجباری، وزیر Ng تاکید کرد که کانادا از همکاری بیشتر با اعضای G7 برای بهبود شفافیت در زنجیره های تامین جهانی و اطمینان از اینکه تجارت و زنجیره تامین عاری از کالاهای تولید شده توسط کار اجباری هستند، استقبال می کند.

وزیر Ng همچنین در بحث در مورد اقداماتی که اعضای G7 می توانند برای رسیدگی به اقدامات مخرب بازار، مانند یارانه های صنعتی انجام دهند، شرکت کرد. او کشورها را تشویق کرد تا شفافیت در اقدامات حمایتی صنعت را افزایش دهند و تحقیقات بیشتری در مورد تأثیر یارانه ها انجام دهند.

در حاشیه این نشست، وزیر نگ با ترولیان وزیر امور خارجه دیدار کرد. پیتر آلتمایر ، وزیر فدرال آلمان در امور اقتصادی و انرژی ؛ و لوئیجی دی مایو، وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی ایتالیا.

وزیر نگ در دیدار خود با ترولیان وزیر امور خارجه درباره چگونگی ارتباط کانادا و بریتانیا و برخورداری از روابط تجاری و سرمایه گذاری قوی بحث کرد. آنها در مورد همکاری جاری در اصلاحات سازمان تجارت جهانی و همکاری در مسیر MC12 بحث کردند. وزیر نگ قدردانی خود را از حمایت بریتانیا از بهبود اقتصادی فراگیر، پایدار و انعطاف‌پذیر از همه‌گیری COVID-19 ابراز کرد.

وزیر نگ در دیدار خود با وزیر آلتمایر، از کمک های مهم آلمان و اتحادیه اروپا به تلاش های کانادا برای ایمن سازی واکسن های کووید-19 قدردانی کرد. او همچنین حمایت خود را از ادامه همکاری در باز و انعطاف پذیر نگه داشتن زنجیره های تامین بهداشتی و پزشکی حیاتی اعلام کرد. وزیر نگ بر تعهد کانادا به همکاری با آلمان، به عنوان میزبان ریاست آتی G7، برای ادامه مسیر تجارت و سرمایه گذاری و اطمینان از اینکه توافقنامه جامع اقتصادی و تجاری کانادا و اتحادیه اروپا (CETA) به پتانسیل کامل خود برای ایجاد فرصت ها دست می یابد، تاکید کرد. مشاغل و کارگران در کانادا و اتحادیه اروپا.

وزیر نگ در دیدار خود با وزیر دی مایو بر روابط قوی تجاری و سرمایه گذاری کانادا و ایتالیا تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد که پس از اجرای CETA ، ایتالیا به دومین شریک تجاری تجاری کانادا در اتحادیه اروپا تبدیل شده است و او مشتاقانه منتظر است تا با تصویب کامل مزایای این توافق نامه را برای مردم و مشاغل تأمین کند. وی همچنین بر ضرورت اطمینان از دسترسی مستمر به کالاهای اساسی مانند گندم تأکید کرد.

در پایان این نشست، کانادا و شرکای G7 آن بیانیه وزیران تجارت و سرمایه گذاری G7، بیانیه کار اجباری و اصول تجارت دیجیتال G7 را تایید کردند که تعهد مشترک اعضا را برای پیشبرد اولویت های تجاری مهم از جمله ریشه کن کردن کار اجباری در زنجیره تامین جهانی و حمایت از تجارت دیجیتال به عنوان ابزاری برای رشد و بهبود اقتصادی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.