کانادا بیانیه مشترک گروه 20 در زمینه تجارت و سرمایه گذاری را تأیید کرد

[ad_1] 13 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا همکاری بین المللی در زمینه تجارت مبتنی بر قوانین کلیدی برای حمایت از بهبود اقتصادی قوی ، پایدار و فراگیر از همه گیری کووید -19 است. امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل ، جلسات

کد خبر : 116572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
کانادا بیانیه مشترک گروه 20 در زمینه تجارت و سرمایه گذاری را تأیید کرد

[ad_1]

13 اکتبر 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

همکاری بین المللی در زمینه تجارت مبتنی بر قوانین کلیدی برای حمایت از بهبود اقتصادی قوی ، پایدار و فراگیر از همه گیری کووید -19 است.

امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل ، جلسات موفقی را با همتایان خود در نشست وزیران تجارت و سرمایه گذاری G20 در سورنتو ایتالیا به پایان رساند. کانادا و دیگر اعضای گروه 20 بیانیه مشترکی را در زمینه تجارت و سرمایه گذاری تأیید کردند که تعهد آنها را در حمایت از بهبود قوی اقتصاد جهانی از همه گیری و تقویت سیستم تجارت بین المللی مبتنی بر قوانین که WTO در هسته آن است ، تقویت می کند.

در این جلسه ، وزیر Ng در بحث های مربوط به حمایت از مشاغلی که به دنبال گسترش بازارهای بین المللی هستند ، از جمله حمایت از شرکت های خرد ، کوچک و متوسط ​​(MSMEs) ، که برای رشد اقتصادی کانادا و رفاه کانادایی ها حیاتی هستند ، شرکت کرد. او از تأیید اعضای گروه 20 در زمینه ابزار سیاست داوطلبانه برای کمک به MSME ها برای عبور از چالش های انتقال دیجیتال و سبز استقبال کرد. این مجموعه ابزار سیاست آنها را برای ادغام در سیستم تجارت بین المللی بهتر قرار می دهد.

وزیر تجارت در زمینه تجارت و سلامت ، بر اولویت کانادا در افزایش ظرفیت سیستم تجارت بین المللی برای پاسخگویی به شرایط اضطراری بهداشت عمومی عمومی در حال حاضر و آینده و بهبود تاب آوری زنجیره های تأمین حیاتی جهانی تأکید کرد. بیانیه WTO در مورد تجارت و سلامت ، که اکنون توسط بیش از 50 عضو WTO ، از جمله کانادا و بسیاری از اعضای G20 پشتیبانی می شود ، اقدامات مشخصی را برای رسیدگی به این اولویت ها بیان می کند. وزیر نگ اعضای دیگر گروه 20 را تشویق کرد تا به این طرح بپیوندند و اطمینان حاصل کنند که این کار در اولویت دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی (MC12) است که از 30 نوامبر تا 3 دسامبر برگزار می شود.

پیش از MC12 ، وزیر Ng همچنین اعضای G20 را تشویق کرد تا در مسائل مربوط به اصلاحات WTO ، که شامل یارانه شیلات ، حمایت داخلی کشاورزی ، تجارت و محیط زیست ، تجارت و جنسیت و بازگرداندن یک سیستم حل و فصل اختلافات کاملاً عملکردی است ، پیشرفت کنند. به عنوان پیشرفت در طرح های بیانیه مشترک ، که شامل تجارت الکترونیک ، تسهیل سرمایه گذاری و مقررات خدمات داخلی است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.