کانادا بودجه جدید مالی بین المللی آب و هوا را برای راه حل های مبتنی بر طبیعت اعلام می کند

[ad_1] 17 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا تغییر اقلیم و از دست دادن تنوع زیستی مرز نمی شناسد. کانادا اذعان دارد که برای حمایت از افرادی که در مناطقی از جهان زندگی می‌کنند که آسیب‌پذیرترین آنها در برابر تأثیرات مخرب تغییرات آب و هوایی هستند، به اقدام فوری نیاز است. امروز،

کد خبر : 167888
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کانادا بودجه جدید مالی بین المللی آب و هوا را برای راه حل های مبتنی بر طبیعت اعلام می کند

[ad_1]

17 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

تغییر اقلیم و از دست دادن تنوع زیستی مرز نمی شناسد. کانادا اذعان دارد که برای حمایت از افرادی که در مناطقی از جهان زندگی می‌کنند که آسیب‌پذیرترین آنها در برابر تأثیرات مخرب تغییرات آب و هوایی هستند، به اقدام فوری نیاز است.

امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، تعهد کانادا به سازگاری با آب و هوا، مشارکت آب و هوا و زنان و دختران را در خط مقدم اقدامات اقلیمی با اعلام 315 میلیون دلار تقویت کرد. بودجه جدید برای سازمان ها در کانادا برای مشارکت در فعالیت های اقدام آب و هوا.

ابتکار جدید، به نام “مشارکت برای آب و هوا”، نشان دهنده تخصیص قابل توجهی از تعهد مالی 5.3 میلیارد دلاری کانادا برای تامین مالی آب و هوا است که در سال 2021 انجام شد. منطقه اقدام، و پروژه هایی از جامعه مدنی، سازمان های بومی و دیگر سازمان ها برای حمایت از سازگاری با تغییرات آب و هوا در جنوب جهانی را تامین مالی خواهد کرد.

دو پاکت بودجه ایجاد خواهد شد: اولی 300 میلیون دلاری، مشارکت گسترده غیردولتی در برنامه‌ریزی تغییرات آب و هوایی در جنوب صحرای آفریقا را تشویق می‌کند – از جمله 20 میلیون دلار برای پیشبرد حقوق زنان و سازگاری با تغییرات آب و هوایی. دومی 15 میلیون دلاری، از مردمان و سازمان‌های بومی در کانادا در پیشبرد اقدامات اقلیمی در کنار شرکای بومی در کشورهای در حال توسعه حمایت می‌کند.

وزیر ساجان این اعلامیه را هنگام شرکت در یک میزگرد مجازی به نام «مشارکت برای اقلیم: افزایش انعطاف‌پذیری از طریق راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت» که توسط ریچارد فلوریزون، رئیس و مدیر عامل مؤسسه بین‌المللی توسعه پایدار برگزار شد، اعلام کرد. آگوستا مایتا، وزیر دریا، آب‌های داخلی و شیلات موزامبیک، و مری مک‌دونالد، معاون ارشد و مدیر ارشد حفاظت، صندوق جهانی حیات وحش کانادا (WWF-کانادا) به وزیر ملحق شدند.

کشورهای جنوب صحرای آفریقا به ویژه در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی آسیب پذیر هستند که می تواند بر سیستم های آب و غذا تأثیر بگذارد، جمعیت ها را جابجا کند و مانع توسعه اقتصادی شود. به عنوان مثال، موزامبیک به دلیل خط ساحلی وسیع خود به ویژه در معرض خطر است و فراوانی خشکسالی، طوفان و سیل در این کشور در سال های اخیر افزایش یافته است که پتانسیل اقتصادی بزرگ مناطق ساحلی و روستایی را به خطر می اندازد.

وزیر سجان تاکید کرد که این بودجه برای مشارکت های جدید و غیر سنتی باز است. این اجازه می دهد تا از تجربیات، منابع و تخصص های متنوع برای راه حل های مبتنی بر طبیعت (به عنوان مثال احیای حرا، جنگل های زراعتی، حفاظت از تالاب ها، و غیره) در آسیب پذیرترین مکان هایی که تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند، استفاده شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.