کانادا به حمایت از تحولات بهداشتی اولین ملل برای سلامت و تندرستی Mi’kmaw ادامه می دهد

[ad_1] 18 ژانویه 2022 – میلبروک اولین ملت، قلمرو سنتی واگذار نشده میکماق، نوا اسکوشیا – خدمات بومی کانادا امروز، پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی، و لیندزی پیچ، مدیر اجرایی تاجیکیمک، حمایت و مشارکت خود را برای تغییر طراحی و ارائه خدمات بهداشتی که از طریق تاجیکیماک و خود جوامع به جوامع میکماو در نوا

کد خبر : 157620
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۳:۰۷
کانادا به حمایت از تحولات بهداشتی اولین ملل برای سلامت و تندرستی Mi’kmaw ادامه می دهد

[ad_1]

18 ژانویه 2022 – میلبروک اولین ملت، قلمرو سنتی واگذار نشده میکماق، نوا اسکوشیا – خدمات بومی کانادا

امروز، پتی حاجدو، وزیر خدمات بومی، و لیندزی پیچ، مدیر اجرایی تاجیکیمک، حمایت و مشارکت خود را برای تغییر طراحی و ارائه خدمات بهداشتی که از طریق تاجیکیماک و خود جوامع به جوامع میکماو در نوا اسکوشیا خدمت می‌کنند، مجدداً تأیید کردند. .

وزیر Hajdu اعلام کرده است که خدمات بومی کانادا 8.96 میلیون دلار بودجه فدرال را طی دو سال آینده به منظور ادامه حمایت از مشارکت بین 13 رئیس کشور اول در نوا اسکوشیا و تاجیکیمک – یک مرجع جدید و در حال توسعه بهداشت و سلامتی که به نمایندگی از این سازمان کار می کند، متعهد می کند. جوامع میکماو

به عنوان اولین سرمایه گذاری فدرال برای حمایت از تحول سلامت در آتلانتیک کانادا، این بودجه به حفظ و ارتقای کار مهم نظارت بر سلامت کمک می کند، که قبلاً برای مدیریت هماهنگ و ارائه خدمات بهداشتی ارزشمند بوده است. در سراسر و از سال 2021، تاجیکیمک رهبری در هماهنگی بین 13 کشور اول، استان نوا اسکوشیا و دولت کانادا برای کمک به جوامع ملل اول در پاسخ به همه‌گیری کووید-19 و تولید واکسن نشان داده است.

تحول سلامت ملل اول یک فرآیند مشترک بین شرکای ملل اول، دولت فدرال و استان ها و مناطق است. هدف ایجاد یک سیستم بهداشتی هماهنگ‌تر است که در آن سازمان‌های بهداشتی تحت رهبری اولین ملل کنترل بیشتری بر طراحی، اداره، مدیریت و ارائه خدمات و برنامه‌های بهداشتی که از سلامت جامعه حمایت می‌کنند و نیازها و اولویت‌های بهداشتی آن‌ها را برطرف می‌کنند، به عهده بگیرند.

با این اعلامیه بودجه، پنج طرح تحول سلامت با بودجه فدرال اکنون در حال انجام است – در منیتوبا، انتاریو، کبک و نوا اسکوشیا. تاجیکیمک فرآیند تحول سلامت را برای Mi’kmaq نوا اسکوشیا هدایت می کند تا در نهایت کنترل طراحی و ارائه خدمات سلامت و تندرستی را به دست بگیرد و از رویکردی با کیفیت بالا، از نظر فرهنگی ایمن و جامع به برنامه ها و خدمات اطمینان دهد. هدف مشترک همه شرکا بهبود نتایج سلامت و رفاه Mi’kmaq نوا اسکوشیا است.

مسیرهای دستیابی به تحول سلامت در مناطق مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است زیرا اولین ملل راه حل های ارائه خدمات را شناسایی و طراحی می کنند که برای رفع نیازهای جوامع آنها طراحی شده است. هدف این مدل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی‌شده – هر کدام به روش خاص خود – تقویت سیستم مراقبت بهداشتی در دسترس‌تر برای جوامعی است که در آنها خدمت می‌کنند، و تضمین می‌کنند که خدمات بهداشتی با کیفیت بالا و از نظر فرهنگی ایمن هستند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.