کانادا به تحویل 88 جت جنگنده پیشرفته برای نیروی هوایی سلطنتی کانادا نزدیک‌تر می‌شود، زیرا مذاکرات خود را با بالاترین پیشنهاد، دولت ایالات متحده و لاکهید مارتین، برای F-35 آغاز می‌کند.

[ad_1] 28 مارس 2022 – گاتینو، کبک – خدمات عمومی و تدارکات کانادا و دفاع ملی دولت کانادا به نقطه عطف دیگری در روند رقابتی خرید 88 جت جنگنده پیشرفته برای نیروی هوایی سلطنتی کانادا (RCAF) رسیده است که الزامات RCAF در حالی که برای کانادایی ها ارزش ایجاد می کنند، مشاغل با ارزش در

کد خبر : 184714
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
کانادا به تحویل 88 جت جنگنده پیشرفته برای نیروی هوایی سلطنتی کانادا نزدیک‌تر می‌شود، زیرا مذاکرات خود را با بالاترین پیشنهاد، دولت ایالات متحده و لاکهید مارتین، برای F-35 آغاز می‌کند.

[ad_1]

28 مارس 2022 – گاتینو، کبک – خدمات عمومی و تدارکات کانادا و دفاع ملی

دولت کانادا به نقطه عطف دیگری در روند رقابتی خرید 88 جت جنگنده پیشرفته برای نیروی هوایی سلطنتی کانادا (RCAF) رسیده است که الزامات RCAF در حالی که برای کانادایی ها ارزش ایجاد می کنند، مشاغل با ارزش در کانادا ایجاد می کنند و همچنین رشد بیشتری برای بخش هوافضا و دفاع کانادا برای دهه های آینده ایجاد می کنند.

پس از ارزیابی دقیق پیشنهادها، دولت کانادا امروز اعلام کرد که اکنون وارد مرحله نهایی سازی فرآیند تدارکات با شرکت برتر مناقصه، دولت ایالات متحده (ایالات متحده) و لاکهید مارتین، برای جت جنگنده F-35 خواهد شد. . این خرید نشان دهنده مهم ترین سرمایه گذاری در RCAF در بیش از 30 سال این برای حفاظت از ایمنی و امنیت کانادایی ها ضروری است، حاکمیت قطب شمال ما را تقویت می کند، تضمین می کند که ما برای دفاع بهتر از آمریکای شمالی مجهز شده ایم و به ما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنیم که به تعهدات ناتو و NORAD خود به خوبی در آینده عمل می کنیم.

این یک نقطه عطف بزرگ در این فرآیند باز، منصفانه و رقابتی است. فرآیند ارزیابی چند مرحله ای طیف گسترده ای از عوامل، از جمله قابلیت ها، هزینه، و همچنین منافع و اثرات اقتصادی را در نظر گرفت. با اذعان به اینکه این جت های جنگنده باید به طور موثر در خدمت RCAF و کانادایی‌ها در دهه‌های آینده، این هواپیماها را بر اساس سناریوهای معمولی که برای متحدان ناتو و نوراد آشنا بودند، ارزیابی کردند، که بیشتر برای برآورده کردن نیازهای این هواپیماها طراحی شدند. RCAF، از جمله جغرافیای منحصر به فرد شمال کانادا. ما مطمئن هستیم که این روند رقابتی بهترین نتایج را برای نیروهای مسلح کانادا و کانادایی ها به ارمغان خواهد آورد.

در طول این فرآیند، دولت همزمان در حال آماده سازی 2 پایگاه اصلی عملیاتی برای هواپیماهای جنگنده آینده کانادا، 4 Wing Cold Lake و 3 Wing Bagotville، با اعطای 2 قرارداد برای انجام ارتقاء زیرساخت ها برای پشتیبانی از تحویل این جنگنده های آینده است. در 27 آگوست 2020، دفاع ملی یک قرارداد 9.2 میلیون دلاری با الیسدون در ادمونتون برای طراحی یک تاسیسات جدید جت جنگنده در 4 Wing Cold Lake اعلام کرد. در 2 اکتبر 2020، دفاع ملی یک قرارداد 12.1 میلیون دلاری را با شرکت EllisDon-EBC Joint Venture اتاوا برای طراحی یک تاسیسات جدید جت جنگنده در 3 Wing Bagotville اعلام کرد. این زیرساخت از تعمیر و نگهداری طولانی مدت و بهره برداری از این هواپیماهای جدید پشتیبانی می کند و کانادا را گامی دیگر به ارائه زیرساخت های مورد نیاز هوانوردان ما برای آینده نزدیک تر می کند.

در آینده، دولت کانادا به کار برای تحویل هواپیما در اوایل سال 2025 ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.